Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва by Author "Боднар, Ольга"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Запровадження корпоративної соціальної відповідальності у діяльності підприємств паливно-енергетичної сфери на прикладі мережі АЗС "ОККО"(2024) Затварська, Анна; Боднар, ОльгаМетою дослідження виступає визначення теоретико-методичних засад та створення практичних рекомендацій із запровадження корпоративної соціальної відповідальності на прикладі діяльності мережі АЗК "ОККО".Item Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах воєнного стану(2025) Теренчук, Роман; Боднар, ОльгаМетою є дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо формування маркетингової діяльності підприємства ТОВ "Голден Тайл" в післявоєнний період.Item Перспективи використання сонячних електростанцій для потреб домогосподарств(2023) Рожелюк, Марія; Боднар, ОльгаМетою роботи є дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати перспективи використання сонячних електростанцій для потреб домогосподарств.Item Розвиток сталої мобільності в Україні(2024) Рахуба, Вероніка; Боднар, ОльгаМета роботи: дослідити теоретико-методичні засади та практичні засади розвитку сталої мобільності в Україні та надати рекомендації щодо імплементації бізнес-концепції мобільності як послуги.Item Управління проектами в іт сфері(2023) Гречин, Марта; Боднар, ОльгаМетою магістерської роботи є є аналіз методів та інструментів проектного менеджменту, які застосовуютьcя в ІТ індустрії на прикладі компанії "GlobalLogic" в сучасних умовах, а також розробка практичних рекомендацій стосовно покращення процесу управління проектами в даній компанії.Item Управління підприємствами малого бізнесу в умовах цифрової трансформації(2025) Тимошенко, Данило; Боднар, ОльгаМета дослідження – аналіз та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності управління малим бізнесом шляхом цифрової трансформації.Item Формування бренду підприємства шляхом інтегрованих маркетингових комунікацій (на прикладі ТОВ "Житомирський м'ясокомбінат")(2025) Баранов, Антон; Боднар, ОльгаМетою даного дослідження є аналіз та розробка ефективних підходів до формування бренду підприємства шляхом інтегрованих маркетингових комунікацій. У фокусі дослідження знаходиться діяльність ТОВ "Житомирський м’ясокомбінат", яке є одним із провідних виробників м’ясної продукції в Україні.