Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Author "Гавриленко, Тетяна"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Соціальна відповідальність як елемент сталого розвитку(2023) Лобач, Марія; Гавриленко, ТетянаМетою магістерської роботи є вивчення теоретико-методичних положень та обґрунтування практичних рекомендацій щодо доцільності використання соціальної відповідальність бізнесу як інструменту сталого розвитку на прикладі ТОВ "Нова Пошта".Item Управління підприємством в умовах кризи(2023) Молодовець, Андрій; Гавриленко, ТетянаМета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні основи антикризового управління та сформувати прикладні пропозиції щодо управління підприємством ТОВ "Нова Пошта" в умовах кризи.Item Формування стратегії позиціонування продукту з врахуванням психологічного аспекту споживача(2023) Шульга, Софія; Гавриленко, ТетянаМетою роботи є вивчення теоретико-методичних положень та надання практичних рекомендацій щодо формування стратегії позиціонування продукту з врахуванням психологічного аспекту споживача.Item Формування стратегії розвитку підприємства на прикладі концепції "Lovemark"(2024) Банзар, Моніка; Гавриленко, ТетянаМетою магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад стратегії розвитку підприємства на основі принципів маркетингової концепції Lovemark та розробка практичних рекомендацій щодо її застосування в організаційному управлінні підприємством на прикладі шведської компанії IKEA.