Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва by Author "Бурбело, Наталія"
Now showing 1 - 16 of 16
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни(2025) Гриб, Катерина; Бурбело, НаталіяМета дослідження: дослідити теоретичні засади та практичні аспекти формування стратегії діджитал-маркетингу, визначити основні етапи її розробки, інструменти цифрової комунікації.Item Адаптація системи менеджменту компанії на етапі кризи(2023) Вус, Анна; Бурбело, НаталіяМета дослідження: поглиблення теоретико-методичних основ та надання практичних рекомендацій щодо адаптації системи управління підприємством, яке здійснює свою діяльність в умовах нестабільного зовнішнього середовища.Item Впровадження інноваційних методів та технологій менеджменту в компанії(2025) Бовт, Надія; Бурбело, НаталіяМетою дослідження кваліфікаційної роботи є дослідження основних теоретико-методичних засад інноваційного менеджменту, визначення сучасних методів та технологій менеджменту, особливостей та видів інноваційних процесів.Item Забезпечення конкурентоспроможності компанії в динамічних умовах ринку(2025) Іващенко, Анна; Бурбело, НаталіяМетою кваліфікаційної роботи є дослідити теоретико-методичні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємства в динамічних умовах ринку, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності компанії.Item Основи формування корпоративної культури компанії(2023) Педченко, Софія; Бурбело, НаталіяМетою кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо формування корпоративної культури компанії Red Bull Україна.Item Оцінка впливу впровадження CRM-системи на конкурентоспроможність компанії(2024) Шевченко, Анастасія; Бурбело, НаталіяМетою кваліфікаційної роботи є вивчення підходів до аналізу та оцінки впливу впровадження CRM-систем на конкурентоспроможність суб'єктів господарювання та розробка рекомендацій щодо способів підвищення ефективності використання CRM-системи на прикладі корпорації Danone S.A.Item Проблеми застосування методів менеджменту в організації(2024) Бикова, Надія; Бурбело, НаталіяМета роботи: провести теоретичний огляд на застосування методів управління, проаналізувати недоліки, що виникають у застосуванні цих методів в організації "Нова Пошта" і розробити рекомендацій щодо їх подолання.Item Підвищення ефективності управління віддаленою роботою компанії(2023) Піднебесна, Поліна; Бурбело, НаталіяМета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо управління дистанційної роботи в компанії.Item Розробка стратегії управління розвитком компанії(2025) Морозов, Владислав; Бурбело, НаталіяМета дослідження - глибокий аналіз теоретичної та практичної складової стратегічного управління, сутності стратегічного управління, його підходів та основних інструментів. Важливо розробити науково обґрунтовану стратегію управління розвитком компанії "АТБ-Маркет" на основі сучасних підходів стратегічного менеджменту та проведеного аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства.Item Розробка і впровадження заходів антикризового управління на підприємстві(2024) Ткачук, Анастасія; Бурбело, НаталіяМета випускної кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико- методичні засади антикризового управління на підприємстві, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо модернізації механізму антикризового управління на підприємстві ТОВ "НІКО АвтоАльянс".Item Роль стилю і методів управління в забезпеченні ефективного функціонування підприємства(2023) Шнирьова, Софія; Бурбело, НаталіяМета кваліфікаційної роботи полягає у обґрунтуванні теоретико-методичних засад, а також розробці практичних рекомендації щодо підвищення ефективності стилю та методів управління ТОВ "Міратекс Груп".Item Управління організаційною діяльністю компанії(2022) Шевченко, Михайло; Бурбело, НаталіяМета дипломної роботи – проаналізувати, довести та підтвердити висунуту гіпотезу щодо необхідності в модернізації організаційної структури сучасних компаній, які використовують класичні ієрархічні методи взаємодії та в переосмисленні загальноприйнятих засад менеджменту як таких з наступним наданням власних рекомендацій та висновків щодо ефективної організації структури підприємства.Item Управління підприємством на засадах маркетингу(2022) Шелестова, Аліна; Бурбело, НаталіяМета дослідження – розробити план маркетингу ТОВ "Будмонтаж", визначити бюджет і витрати на маркетинг.Item Управління соціальною відповідальністю компанії в умовах соціально-економічної кризи(2024) Борщ, Тетяна; Бурбело, НаталіяМета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо управління соціальною відповідальністю в умовах кризи.Item Формування ефективних комунікаційних процесів в організації(2024) Вітряна, Єлизавета; Бурбело, НаталіяМета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади формування ефективних комунікаційних процесів в організації, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо побудови ефективної комунікаційної системи в компанії.Item Формування іміджу бренду як фактор посилення конкурентних переваг(2025) Садовська, Анна; Бурбело, НаталіяМетою дослідження є комплексне вивчення процесу формування іміджу бренду, розробка науково-обґрунтованих рекомендацій та практичних заходів щодо формування й посилення іміджу бренду Одеського міжнародного кінофестивалю (тут і далі – ОМКФ) як ключового фактора зміцнення його конкурентних переваг на національному та міжнародному рівнях.