121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Інженерія програмного забезпечення"
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Author "Бублик, Володимир"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
Item Implementing Hexmap Generation Framework using Cube Coordinate System in Unity3D(2021) Martyniuk, Taras; Бублик, ВолодимирThis paper describes the implementation of hexagonal grid framework that uses Cube coordinate system for hexagon representation and implementation of algorithms. Unity3D game engine was used, along with its Entity Component System framework for runtime grid representation and Tiled tilemap editor for level design. It also showcases and compares different coordinate systems used for representing hexagonal grids.Item Властивості типів. Генерування списків типів(2020) Семенюк, Христина; Бублик, ВолодимирРоботу присвячено вдосконаленню реалізації списків типів, розглянутої у книзі Александреску, а також методів маніпулювання ними шляхом застосування варіативних шаблонів. Розглянуто інструменти та підходи шаблонного метапрограмування, поняття та різні аспекти застосування списків типів, варіативних шаблонів, виокремлено переваги використання варіативних шаблонів у реалізації списків типів. Реалізовано списки типів з використанням варіативних шаблонів, методи маніпулювання ними та приклад їхнього застосування – варіативний шаблон для виведення значень з довільного списку типів.Item Дослідження засобів потокового програмування, вільних від перешкод, блокувань і очікувань(2023) Андрійченко, Даниїл; Бублик, ВолодимирЗа мету даної роботи були поставлені розроблення та реалізація вільної від блокувань однієї з популярних структур даних, а саме хеш таблиці, а також порівняння програмної реалізації з іншими блокуючими методами захисту структури даних від конкурентного доступу.Item Засоби підвищення ефективності програмного забезпечення за рахунок Впровадження Залежностей(2024) Зимовець, Руслан; Бублик, ВолодимирУ роботі розглянуто поняття Впровадження Залежностей та засоби, якими його можна досягти. Досліджено Контейнери Впровадження Залежностей як засіб Впровадження Залежностей в програмних системах, що оперують з даними складної структури. Було розроблено бібліотеку мовою С++20, що містить Динамічний Контейнер Впровадження Залежностей та засоби для гнучкого конфігурування такого контейнера. Як приклад використання створеної бібліотеки був реалізований застосунок Задачник, який демонструє переваги та недоліки розглянутих контейнерів.Item Особливості управління пам'яттю з розвитком версій С++(2022) Крейдун, Андрій; Бублик, ВолодимирУ цій роботі розглядаються особливості роботи з пам’яттю з розвитком С++ та виходом нових стандартів. Також проведений аналіз деяких інструментів мови, що часто використовуються, також нових інструментів, які нещодавно ввійшли в стандарт. Практичною частиною було комбінування ефективного методу управління пам’яті для малих об’єктів й використання програмованих ресурсів пам’яті.Item Порівняльний аналіз управління пам’яттю в мовах програмування(2023) Шляхова, Олександра; Бублик, ВолодимирМета роботи-це дослідити вплив механізмів управління пам’яттю мов програмування С++ та Java на ефективність роботи програми зі створення інверсного індексу.Item Рефакторинг бібліотеки NGCollector 1.0(2022) Іванюк, Назар; Бублик, ВолодимирМетою цьогорічної роботи є аналіз недоліків бібліотеки NGCollector 1.0, які унеможливлюють її використання у проєктах реального світу та створення удосконаленої версії NGCollector 2.1, яка повинна відповідати критеріям та запитам сучасних програм. Планується провести глибокий аналіз та оптимізацію процесу виділення пам’яті й створення нових об’єктів та алгоритму збору сміття. Фінальною метою проєкту є досягнення часу виконання процесу створення об’єктів такого, який співставний часу створення об’єктів при використанні наявної реалізації засобу управління пам’яттю стандартної бібліотеки шаблонів – SmartPtr.Item Рефакторинг бібліотеки NGCollector 1.0(2022) Іванюк, Назар; Бублик, ВолодимирМетою цьогорічної роботи є аналіз недоліків бібліотеки NGCollector 1.0, які унеможливлюють її використання у проєктах реального світу та створення удосконаленої версії NGCollector 2.1, яка повинна відповідати критеріям та запитам сучасних програм.Item Створення багатопотокових моделей патернів проектування(2021) Божко, Владислав; Бублик, ВолодимирМета курсової роботи – виявити особливості переходу патернів проектування від однопотокового до багатопотокового середовища та розробити багатопотокові моделі обраних патернів проектування.Item Створення засобів ефективного управління пам'яттю(2021) Іванюк, Назар; Бублик, ВолодимирМоя курсова робота має за мету опис патерну контролю за виділенням та звільненням пам’яті, та практичне створення централізованого блоку управління пам’яттю, який би автоматично визначав доступність об’єктів та брав на себе їх видалення при виникненні ситуації, коли об’єкти стають ізольованими від основної програми.Item Створення предметно-орієнтованих компонентів систем електронного навчання(2021) Лелюк, Олександр; Бублик, ВолодимирРоботу присвячено дослідженню систем контролю електронного навчання та, зокрема, їх підходу до розширюваності. На основі результатів дослідження було розроблено плагін для системи "Moodle", який демонструє процес реалізації та інтеграції нового функціоналу в систему відповідно до нових потреб користувачів.Item Створення інтерпретаторів мов програмування (порівняльний аналіз методів).(2022) Туріна, К.; Бублик, ВолодимирВ роботі було розглянуто принципи та поширені методи створення інтерпретаторів. Після дослідження було виконано дві різні імплементації однієї мови програмування, використовуючи два різні підходи в побудові інтерпретатора, а також різні мови програмування. Робота також порівнює переваги та недоліки різних підходів та інструментів, що використовуються у створенні імплементацій мов.