121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Інженерія програмного забезпечення"
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Author "Вовк, Наталя"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження мікросервісної архітектури побудови веб-застосунків на прикладі розробки сервісу оголошень(2021) Скрипнік, Андрій; Вовк, НаталяРоботу присвячено дослідженню й аналізу переваг й недоліків мікросервісної архітектури побудови веб-застосунків, зокрема на базі фреймворку Spring Boot. Практичним результатом роботи є веб-додаток "Сервіс оголошень", розроблений з використанням вичерпних переваг мікросервісного підходу та різних способів комунікації між програмами.Item Розробка API для системи запису на вибіркові дисципліни(2021) Андрусів, Соломія; Вовк, НаталяОсновною метою роботи є спрощення процесу створення розкладів для методистів НаУКМА шляхом його автоматизації та узагальнення формату і вигляду розкладів для усіх факультетів. Також, студентам буде надана можливість переглядати зведений розклад за індивідуальним навчальним планом, щоб полегшити формування власного розкладу на етапі запису в групи.Item Розробка бота на основі Microsoft .Net технологій(2021) Побережець, Богдана; Вовк, НаталяУ даній роботі проаналізовано сервіс системи автоматизованого запису та розроблено логіку для боту під цей сайт. В першій частині роботи досліджується та аналізується предметна область. Береться до уваги аналіз різних технологій для створення ботів та обирається система. В розділі два побудовано логіку застосунку, проаналізовано можливості, які бот міг би мати та частково реалізовано розроблений функціонал. В крайній частині роботи продемонстровано безпосередня робота бота з проведеним тестуванням.Item Розробка веб-застосунку із рекомендаціями на базі музичних інтересів/навичок(2022) Копійка, Вадим; Вовк, НаталяУ даній курсовій роботі описано перебіг розробки веб-застосування, яке вміщує в собі рекомендаційні можливості для користувачів на базі спільних музичних інтересів та навичок. Успішне створення такого застосунку й було метою курсової роботи. Під час її виконання було розглянуто необхідні для розуміння аспекти предметної області та потреби цільової аудиторії, аби зрозуміти очікування та надати якомога корисніший для них продукт. Також у роботі розглянуто сучасні інструменти та підходи до розробки веб-застосунків. Було проведено аналіз вимог до продукту та зроблено обґрунтований вибір потрібних технологій. Описана реалізація кожної із частин застосування, що створювалося за допомогою відповідних інструментів: React і NextJS для розробки клієнтської частини та NodeJS-фреймворку Koa для серверної відповідно. Як наслідок, у результаті роботи над курсовою було отримано веб-застосування, яке здатне зацікавити меломанів своїм рекомендаційним аспектом та стати в нагоді як під час знаходження людей за спільними музичними вподобаннями, так і під час пошуку нової музики.Item Розробка гри на UNITY/C# з імплементацією елементів штучного інтелекту(2023) Погодічев, Іван; Вовк, НаталяПід час виконання роботи було розроблено гру на ігровому рушії Unity та за допомогою мови програмування C# а також розроблено штучний інтелект. Робота є гарним прикладом використання штучного інтелекту, який все більше набирає обертів у відеоіграх.