Кафедра фізичного виховання
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра фізичного виховання by Author "Акішев, Олександр"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Проблеми мотивації дітей та підлітків до занять кіберспортом(Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2024) Ярмоленко, Максим; Акішев, Олександр; Ковальчук, Н.Матеріали доповіді учасників VII Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції з міжнародною участю "Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, терапії та реабілітації", (Київ, 31 травня 2024 р.). Мета роботи – дослідити основні проблеми формування мотивації дітей та підлітків до занять кіберспортом.Item Чинники, що впливають на формування мотивації у дітей та підлітків до занять кіберспортом(2024) Ярмоленко, Максим; Жуков, Володимир; Акішев, ОлександрУ статті розглядаються чинники, що впливають на формування мотивації до занять кіберспортом у дітей і підлітків. Враховуючи щорічне зростання кількості дітей і підлітків, які захоплюються геймінгом, а згодом долучаються до професійних занять кіберспортом, цікаво дослідити їх мотивацію з метою залучення більшої кількості охочих займатись цим видом спорту. Також це дозволить вплинути на ефективність їх спортивної підготовки та досягнення високих результатів. Проаналізовано основні показники пізнавальної активності дітей і підлітків під час гри. Доведено, що 50,0% гравців мають високий рівень мотивації, 30% – середній та 20% – низький. Діти і підлітки цікавляться та захоплюються кіберспортом під впливом наступних чинників: геймплей; інтерес до тематики гри; графіка і звукова підтримка; мультиплеєрний режим; різноманітність завдань; спільний досвід; можливість самовираження; позитивні відгуки про кіберспортивну дисципліну. Встановлено, що найбільш впливовими мотивами у дітей і підлітків займатися кіберспортом є розважальний (16 балів), соціальний (28 балів) та ескапізму (36 балів), а наймеш впливовими – особистий (67 балів), матеріальний (70 балів) та оздоровчий (78 балів).