113 Прикладна математика
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 113 Прикладна математика by Author "Борозенний, Сергій"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка гри на Unity/C# з імплементацією штучного інтелекту(2023) Кириняченко, Ростислав; Борозенний, СергійЗавданням даної кваліфікаційної роботи є розробка комп'ютерної гри на платформі Unity, з використанням мови програмування C# та імплементації штучного інтелекту на основі математичних алгоритмів. Робота спрямована на вивчення теоретичних основ гри шьоґі, ознайомлення з сучасними технологіями розробки ігор та штучного інтелекту, а також розробку застосунку, який демонструє можливості штучного інтелекту в ігровому середовищі. Результатом успішного виконання даної кваліфікаційної роботи стане розроблена комп'ютерна гра з імплементованим штучним інтелектом на платформі Unity.Item Розробка гри на Unreal Engine з використанням штучного інтелекту(2023) Гусар, Кирило; Борозенний, СергійМетою даної дипломної роботи є розробка гри в середовищі Unreal Engine з використанням штучного інтелекту, а також аналіз алгоритмів для процедурної генерації ландшафту. В якості штучного інтелекту буде використовуватись простий ШІ написаний на blueprint, від використання машинного навчання довелось відмовитись в процесі розробки, через нестачу аргументів на користь таких моделей в порівнянні з простими ШІ. В тому числі, через складність реалізації моделей машинного навчання. На мою думку, в межах цього конкретного проекту немає змісту в застосуванні машинного навчання – реалізувати ШІ за допомогою традиційних методів значно простіше, а різниця між простим ШІ та цілою моделлю скоріше за все не буде відчутна.