075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Боднар, Ольга"
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
Item Використання маркетингу вражень у сфері онлайн-освіти на прикладі школи "Duche Education"(2022) Римар, Яна; Боднар, ОльгаМета роботи: розробка заходів по застосуванню інструментарію маркетингу вражень в сфері онлайн-освіти.Item Використання технологій Supply Chain 5.0 для маркетингу продукту(2022) Скворчинський, Михайло; Боднар, ОльгаМета дипломної роботи- розгляд теоретичних підходів до використання ланцюгів постачання в маркетинговій діяльності та перспективи розвитку таких технологій на українському ринку.Item Використання інструментів диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі на прикладі мережі "Бочка"(2022) Павлюченко, Георгій; Боднар, ОльгаМетою цього дослідження є визначення доцільності використання інструментів цифрового маркетингу в роздрібній торгівлі й способів підвищення ефективності їхнього використання.Item Використання інструментів диджитал-маркетингу на прикладі торгової мережі "Галя балувана"(2024) Безугла, Анна; Боднар, ОльгаМетою дослідницької роботи є дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації використання інструментів диджитал-маркетингу підприємства роздрібної торгівлі.Item Використання інструментів діджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі на прикладі компанії "Київхліб"(2024) Колядюк, Соломія; Боднар, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення сутності диджитал маркетингу, особливостей застосування інструментів диджитал-маркетингу та його актуальніть.Item Використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності підприємства(2023) Данькова, Дар’я; Боднар, ОльгаМетою дослідження є вивчення шляхів застосування інтернет-маркетингу, його види, переваги та недоліки на прикладі ІТ-школи GoIT, яка надає освітні послуги у таких напрямках як: Fullstack, Frontend, UI/UX Design, QA, Python, Java, SMM, IT-рекрутинг, Project Management.Item Вплив оптимізації виробництва на формування конкурентних переваг підприємства(2024) Ісаєнко, Анна; Боднар, ОльгаМетою дослідження є виявлення впливу оптимізації виробництва на формування конкурентних переваг підприємства.Item Маркетингові стратегії виходу підприємств на міжнародний ринок(2022) Махаммедова, Кароліна; Боднар, ОльгаМетою дипломної роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо побудови маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.Item Перспективи використання соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства(2023) Рабешко, Вероніка; Боднар, ОльгаМета дослідження – розробка плану модернізації SMM-стратегії 42DM Corporation.Item Перспективи розвитку digital-реклами на прикладі рекламного агентства Amplifi Ukraine міжнародної комунікаційної групи dentsu Ukraine(2022) Задорожня, Анна; Боднар, ОльгаМетою роботи є систематизувати основні принципи та засади Інтернет- реклами для подальшого практичного впровадження їх в українському бізнес- середовищі.Item Перспективи розвитку телевізійної реклами на прикладі рекламної агенції "Vizeum"(2022) Лапікура, Марія; Боднар, ОльгаМета роботи - дослідити та оцінити ефективність телебачення як медіа каналу та доцільність розміщення реклами на телебаченні для підприємств в Україні на прикладі роботи рекламної агенції Vizeum Ukraine.Item Удосконалення маркетингових інструментів просування іт продуктів(2023) Авксентьєва, Ольга; Боднар, ОльгаМета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні доцільності використання маркетингових інструментів просування ІТ продуктів та напрямів удосконалення їхньої ефективності.Item Удосконалення рекламної діяльності на прикладі ПрАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен"(2022) Кучерук, Валерій; Боднар, ОльгаМетою дослідження є аналіз рекламної діяльності підприємства та пропозиція шляхів її покращення на прикладі українського підприємства в галузі лісового господарства.Item Формування маркетингової цінової політики підприємства(2024) Древницька, Юлія; Боднар, ОльгаМетою цього дослідження є розробка науково обґрунтованих рекомендацій щодо удосконалення маркетингової цінової політики на прикладі ТОВ "Люстдорф" та зокрема однієї з торгових марок компанії – "Green Smile".