075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Бутар, Ірина"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Ребрендинг як інструмент рекламного менеджменту фармацевтичної сфери України(2022) Громико, Марія; Бутар, ІринаМета роботи: дослідити та сформувати вичерпні висновки щодо сучасного стану ребрендингу як інструменту рекламного менеджменту фармацевтичної сфери України.Item Розвиток емоційного інтелекту у співробітників малих маркетингових агенцій(2022) Мицканюк, Вікторія; Бутар, ІринаМета даної роботи — визначити суть поняття емоційного інтелекту та його складових, важливість емоційного інтелекту для маркетологів.Item Стратегії виведення товару на ринок текстильної промисловості(2022) Кришень, Анастасія; Бутар, ІринаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз загального поняття "стратегія" та "стратегія виведення нового товару", її особливості, різновиди та етапи формування на прикладі шведської компанії одягу у сегменті мас-маркету "H&M". А також розробка власних заходів для покращення наявної та майбутніх стратегій виведення нової продукції на ринок.