075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Волошин, Андрій"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз конкурентного середовища освітніх онлайн проектів(2022) Злиденна, Анна; Волошин, АндрійМета роботи полягає у дослідженні сутності конкурентного середовища підприємства, визначенні основних його структурних елементів, чинників, що впливають на формування конкурентоспроможності підприємств та її підвищення в умовах міжнародної економічної діяльності.Item Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2024) Мазур Світлана; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є дослідження специфіки маркетингової діяльності підприємства "KMA Gift Shop", аналіз її ефективності та розроблення рекомендацій щодо її вдосконалення.Item Конкурентні переваги необанків в контексті їх маркетингової стратегії на прикладі проекту "Monobank"(2022) Задорожний, Михайло; Волошин, АндрійМетою дослідження є – виявлення нових фактів, особливостей й закономірностей в проблемі конкурентних переваг й надання висновків, рекомендацій щодо використання їх використання. Також метою дослідження було, на основі детального аналізу конкурентних переваг маркетингової стратегії проекту “Монобанк”, надати практичні поради та рекомендації щодо розвитку маркетингової стратегії проекту Монобанк.Item Маркетингове дослідження конкурентного середовища(2024) Плахтій, Анна; Волошин, АндрійМета дослідження є вивчення концепції "конкурентоспроможність", а також розробка маркетингової конкурентної стратегії та надання рекомендацій щодо підвищення "клієнтоорієнтованого" рівня для медичного центру "Continuum".Item Особливості використання маркетингової аналітики в діджитал продуктах(2023) Кондратьєва, Світлана; Волошин, АндрійМетою роботи є визначення особливостей використання маркетингової аналітики та великих даних (Big Data) для діджитал продуктів та аналізу ефективності їхнього застосування для мобільного додатку "Get Habit”.Item Особливості просування організацій у сфері послуг(2023) Деревинська, Єлизавета; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо покращення стратегії просування організації сфери послуг на прикладі салону краси.Item Оцінка ефективності реклами на ринку безалкогольних напоїв(2023) Федотова, Еліна; Волошин, АндрійМетою роботи є дослідження важливості реклами в сучасному світі та її застосування гравцями ринку безалкогольних напоїв для підвищення ефективності діяльності компаній.Item Формування іміджу бренду як фактор посилення конкурентних переваг(2024) Письменна, Марія; Волошин, АндрійМета дослідження: проаналізувати вплив іміджу бренду на рівень конкурентоспроможності підприємства на ринку за допомогою бази теоретичних і практичних знань і навичок.