075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Гриджук, Ірина"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item SMM як важлива складова маркетингової комунікації бренду(2022) Ефрос, Ксенія; Гриджук, ІринаМетою дослідження є розкриття сутності SMM як важливої складової маркетингової комунікації бренду, пошук і розробка методів для покращення фінансового стану підприємства, розширення частки ринку і отримання прибутку, детальний аналіз впливу даних інструментів на діяльність та економічний розвиток компаній, пропозиції щодо ширшого впровадження таких методів мотивації.Item Маркетингова комунікаційна політика неприбуткових організацій(2024) Петрова, Яна; Гриджук, ІринаМета кваліфікаційної роботи полягає у обґрунтуванні теоретико - методичних положень та розробці рекомендацій для покращення маркетингової комунікаційної політики у неприбутковій організації CERN.Item Створення ціннісної пропозиції, як складова стратегічного маркетингу(2022) Мішина, Олександра; Гриджук, ІринаМетою даного дослідження є вивчення і аналіз ціннісної пропозиції як елемента стратегічного маркетингу.