053 Психологія
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Психологія". Колекція підтримувалась до 2023 року включно. Активна колекція https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28646
Browse
Browsing 053 Психологія by Author "Гірник, Андрій"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Гендерні особливості особистісної агресивності і конфліктності у школярів-підлітків(2021) Дячек, Дар’я; Гірник, АндрійМета дипломного дослідження: теоретично проаналізувати та емпірично дослідити ґендерні особливості особистісної агресивності і конфліктності підлітків.Item Особливості асертивності в структурі психологічної готовності до управління у студентів(2023) Орел, Анастасія; Гірник, АндрійМета кваліфікаційної роботи виявити, визначити та дослідити психологічні особливості асертивності в структурі психологічної готовності до управління у студентів, з особливим акцентом на вплив рівня агресивності на рівень асертивності, а також того, як розвиток навичок асертивності може сприяти підвищенню психологічної готовності студентів до управління.Item Психологічні детермінанти конфліктності особистості в підлітків(2020) Лук’янць, Ірина; Гірник, АндрійУ дипломному досліджені дається теоретичний та емпіричний аналіз психологічних детермінант конфліктності особистості в підлітків. В нашій роботі розкритіосновнінауковіпідходидо проблеми вивчення поняття конфліктута конфліктності. Здійснено класифікацію психологічнихдетермінантконфліктності особистостіта проаналізовано основні наукові підходи до вивчення таких детермінант, як агресивність, тривожність та темперамент. Здійснено аналіз сучасних досліджень психологічних детермінант конфліктності особистості. За допомогою спостереження та психодіагностичних методик нами було проведено емпіричну частину нашого дослідження,основною метою якого було виявити взаємозв’язок таких психологічних детермінант, як агресивність, тривожність та темперамент із вибором стилю поведінки в конфліктній ситуації. Була проведена описова статистиката кореляційний аналіз для отримання підтвердження або спростування наших гіпотез. Було проаналізовано дослідження інших науковців із нашої тематики таспівставлено із нашими результатами,проаналізовано та угруповано основнівідмінності в даних дослідженнях, які могли вплинути на відмінності в результатах. Описано шляхи застосування результатів емпіричного дослідження для формування навичок шкільного посередництва в підліктів.Розроблено міні-тренінг з розвитку навичок шкільного посередництвата вказано детальний план кожного заняття.Item Розвиток конфліктологічної компетентності у студентів вищих навчальних закладів(2021) Міщенко, Олександра; Гірник, АндрійМета дослідження – теоретично проаналізувати й емпірично дослідити психологічні особливості та динаміку розвитку конфліктологічної компетентності у студентів і студенток закладів вищої освіти.Item Соціально-психологічні фактори переживання самотності у юнаків(2020) Аль-Ріяхі, Карина; Гірник, АндрійУ дипломній роботі дається теоретичний та емпіричний аналіз основних понять, а саме: самотність, форми його переживання, саморозвиток та самореалізація. Здійснено класифікацію основних концепцій трактування самотності та розглянуто соціально-психологічні фактори переживання самотності у юнацькому віці. Розглянуто теоретичне підґрунтя дослідження понять саморозвитку та самореалізації, їхні прояви, характеристики, ознаки наявності та впли на особистість. Теоретично та практично досліджений взаємозв‘язок між цими поняттями та формами переживання самотності у сучасних юнаків. Описано основні характеристики сучасного юнацького віку — покоління Z. Досліджено результати наукових робіт на суміжні теми. У рамках емпіричної частини зібрано наратив щодо вибору видів самозайнятості на самоті, супровідного емоційного забарвлення та загального розуміння поняття самотності. Виявлені тенденції щодо рівню спроможності до саморозвитку та самоосвіти, рівню самореалізації та провідні форми переживання самотності у юнаків. Базуючись на результатах дослідження, розроблено методичний інструментарій для викладачів ВНЗ для розвитку навичок самоосвіти та саморозвитку студентів за професійним спрямуванням. Описано потенційний вплив рекомендацій на самореалізацію юнаків та загальний рівень переживання самотності.