Кафедра психології та педагогіки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра психології та педагогіки by Author "Гарбар, Катерина"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Уявлення вчителів і учнів про складнощі у взаємодії: результати дослідження(2021) Гірник, Андрій; Гарбар, Катерина; Іванюк, Ірина; Богданов, Сергій; Косс, Катерина; Овчарук, ОксанаПредставлено результати проведеного дослідження серед учнів і педагогічних працівників у десяти областях України у період лютого – березня 2021 р. Здійснено аналіз проблеми висвітлення специфічних уявлень педагогів і учнів, які мають проблеми через тривалий стрес, про взаємодію один з одним. Виявлено наявність схожих взаємних негативних уявлень педагогів і учнів, що негативно впливає на психологічний клімат у класі. З’ясовано, що учні й педагоги вважають, що їм необхідно більше спілкуватись для того, щоб діти почували себе захищеними. Рекомендовано впровадження програм підвищення кваліфікації, спрямованих на розвиток у педагогів уміння встановлювати контакт з дитиною, висловлювати їй емоційну підтримку; такі програми повинні включати компонент профілактики емоційного вигорання педагогів і зміцнення їхньої психосоціальної стресостійкості.