Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів: науково-практична конференція
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів: науково-практична конференція by Subject "бренд"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Важливість територіального бренду для розвитку українських міст(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Федик, Юліана; Коник, ДмитроТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Основні тенденції розвитку політик корпоративної соціальної відповідальності комерційних компаній(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Щирба, КатеринаТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Реалізація програм з корпоративної соціальної відповідальності комерційними компаніями України і період російсько-української війни 2022 року(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Бабченко, КатеринаТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Соціальні мережі як інструмент формування довіри до бізнесу(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Підкошена, Дарія; Сусська, ОльгаТези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.