Науково-дослідна лабораторія "Науки про Землю"
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Науково-дослідна лабораторія "Науки про Землю" by Subject "enterprise"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Специфічні особливості етапу ініціації проєкту системи управління транспортом при обслуговуванні підприємств сфери ритейлу(2024) Сумець, Олександр; Курбанов, ДанилоОсновною метою представленого дослідження є опис специфічних особливостей етапу ініціації проєкту системи управління транспортом (TMS) при обслуговуванні підприємств сфери ритейлу. Результати. Акцентовано увагу на значущості особливостей етапу ініціації в процесі розробки проєкту TMS. Вказано на основні кроки етапу ініціації проєкту. Ґрунтовно описано формалізацію ідеї та основні завдання проєкту. Вказано, що в процесі формалізації ідеї та основних завдань проєкту слід ураховувати основні переваги інтелектуалізації транспортних перевезень товарів у точки їх продажів. Розкрито особливості підбору учасників проєкту. Запропоновано їх поділ на дві групи. Перша група повинна відповідати за формулювання вимог щодо функціональності проєкту, друга – за розробку програмного забезпечення. Обґрунтовано склад команди проєкту. Сформульовані завдання для членів команди проєкту TMS. Вибрані ключові показники ефективності проєкту TMS для підприємств сфери ритейлу. Описано статут проєкту TMS для підприємств сфери ритейлу. У статуті сформульовані цілі-завдання проєкту з вказівкою вихідного (контрольного) функціоналу та показники (метрики) успішності проєкту. Сформульовані вимоги до функціонування TMS підприємств сфери ритейлу з описом історії користувача. Описано структуру беклогу проєкту системи управління транспортом у процесі обслуговування підприємств сфери ритейлу. Наукова новизна. Удосконалено інструктивно-дорадчий матеріал для проєктної команди щодо виконання етапу ініціації проєкту системи управління транспортом у процесі обслуговування підприємств сфери ритейлу з урахуванням його специфічних особливостей. Практична цінність. Описані специфічні особливості етапу ініціації можуть бути прийняті в ролі типових методичних рекомендацій для розробки проєкту системи управління транспортом при обслуговуванні підприємств сфери ритейлу. Етап ініціювання проєкту TMS може слугувати зразком для розробки аналогічних проєктів для обслуговування різних груп клієнтів.Item Характерні особливості етапу планування проекту системи управління транспортом при обслуговуванні підприємств сфери ритейлу(2024) Сумець, ОлександрУ статті розглядається етап планування проекту системи управління транспортом при обслуговуванні підприємств сфери ритейлу. Головною метою дослідження є опис характерних особливостей етапу планування проекту системи управління транспортом при обслуговуванні підприємств сфери ритейлу. Констатовано, що сфера ритейлу суттєво залежить від налагодженості транспортного обслуговування торгових точок. На основі аналізу наукових джерел та наявних практично-методичних матеріалів за тематикою дослідження обґрунтована важливість врахування характерних особливостей етапу планування при розробці проекту системи управління транспортом для обслуговування підприємств сфери ритейлу. Визначені та ґрунтовно описані чотири кроки етапу планування проекту: у межах першого кроку приймається ітераційна модель розробки проекту та обираються процеси його планування, реалізуються процеси формування беклогу проекту, управління беклогом проекту, планування релізів та наступного спринту; у межах другого кроку – виконується планування проекту системи управління транспортом як двохланкового веб-додатку, розробляється план залученості фахівців до розробки проекту; у межах третього кроку – розробляється план релізів та ітерацій, розраховується вартість проектування (розробки) проекту системи управління транспортом; у межах четвертого кроку – планується тестування системи управління транспортом. Констатовано, що описані кроки етапу планування проекту є рекомендаційними для проектувальників. Вказано, що у залежності від того, яка торговельна мережа буде обслуговуватися засобами транспорту, змістове наповнення опису того чи іншого кроку етапу планування може змінюватися, доповнюватися. Зазначено, що визначені кроки можуть вважатися зразком для розробників проекту системи управління транспортом при обслуговуванні підприємств сфери ритейлу. Рекомендовано використовувати етап планування проекту системи управління транспортом для обслуговування підприємств сфери ритейлу у якості типового для розробки аналогічних проектів щодо транспортного обслуговування різних груп клієнтів.Item Інформаційно-цифрові технології забезпечення автоматизації транспортно-логістичних процесів обслуговування торгових точок(2024) Сумець, ОлександрОсновною метою представленого дослідження є обґрунтування можливостей удосконалення автоматизації транспортно-логістичних процесів обслуговування торгових точок за рахунок використання сучасних інформаційно-цифрових технологій. Результати. На основі аналізу наукових джерел і наявних практично-методичних матеріалів за тематикою дослідження обґрунтовано важливість автоматизації управління транспортом підприємств при обслуговуванні торгових точок із реалізації виробленої продукції. Вказано на значущість застосування сучасних інформаційно-цифрових технологій забезпечення автоматизації транспортно-логістичних процесів обслуговування торгових точок. При обґрунтуванні необхідності створення на виробничих підприємствах матеріальної сфери автоматизованої системи управління транспортом окреслено найважливіші її завдання. Представлено аналогову модель загального управління виробничим підприємством, вказано на її основні функціональні контури та модулі, формалізовано їх зв’язки. На основі результатів дослідження запропоновано рекомендації щодо удосконалення контуру оперативного управління за рахунок упровадження системи управління транспортом (Transport Management System). Описано можливості й переваги Transport Management System стосовно адміністрування заявок, контролю їх виконання та управління автотранспортом підприємства. Визначено найбільш поширене в європейських країнах і в Україні програмне забезпечення для автоматизації управління транспортом підприємств, що надають транспортні послуги населенню; описано їх призначення та функціональні можливості. Наукова новизна. Розвинуто розуміння важливості створення на підприємствах матеріальної сфери автоматизованої системи управління транспортом, що задіяний для обслуговування точок збуту виробленої продукції. Систематизовано інформацію щодо сучасного програмного забезпечення автоматизації транспортно-логістичних процесів із задіянням автомобільного транспорту. Практична цінність. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення управління транспортом підприємств матеріальної сфери при обслуговуванні торгових точок із реалізації продукції. Запропоновано критерії для вибору оптимального програмного забезпечення автоматизації транспортно-логістичних процесів обслуговування торгових точок. Результати цього дослідження можуть бути корисними керівництву підприємств виробничої сфери та в подальшому використані як прикладний інструментарій для впровадження систем автоматизації транспортно-логістичних процесів обслуговування торгових точок.