Том 2, випуск 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2, випуск 1 by Subject "competitiveness of intra-ocular lenses"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз при виході на ринок медичних послуг(2017) Чала, НінаУ статті розглянуто особливості оцінки конкурентоспроможності продукції на прикладі оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз, які використовуються при хірургії катаракти ока. При плануванні виходу продукції на новий ринок надзвичайно важливо правильно оцінити її конкурентоспроможність. Неправильна оцінка конкурентоспроможності продукції може призвести до помилок у розробленні стратегії. Особливістю ринку надання медичних послуг, частиною якого є хірургія катаракти, є те, що рішення приймає експерт (лікар), а не споживач (хворий). Утім, лікування катаракти в більшості випадків відбувається за власні кошти пацієнтів, і Міністерство охорони здоров’я України не розглядає необхідність включення цього захворювання до переліку пакету медичних послуг, який гарантований державою. Отже, при оцінці конкурентоспроможності продукції при виведенні її на новий ринок важливо враховувати технічні параметри, які здатен оцінити лікар, та платоспроможність пацієнта. Стаття містить методику оцінки конкурентоспроможності інтраокулярних лінз, яка базується на проведених поглиблених інтерв’ю лікарів-хірургів.