Том 3, випуск 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 3, випуск 1 by Subject "consumer resistance"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу(2018) Гуменна, Олександра; Гончарова, КатеринаУ статті подано дослідження сутності такого інноваційного виду маркетингу, як нейромаркетинг, який створює нові можливості для просування товарів та послуг з урахуванням психологічних і фізіологічних особливостей споживачів. Дослідження базується на практичних прикладах застосування механізмів нейромаркетингу провідними компаніями, зокрема в напрямі подолання споживчого опору інноваційним продуктам. Основними методами нейромаркетингових досліджень, які розглянуто в статті, є інструментальні та соціально-психологічні. Інструментальні методи, такі як ЕЕГ (електроенцефалографія), МЕГ (магнітоенцефалографія), ЕМГ (електронейроміографія) і ТМС (магнітна стимуляція), застосовують для вимірювання змін нервової та метаболічної активності мозку споживачів такі компанії-гіганти, як, наприклад, PepsiCo і Ebay. Найпоширенішими соціально-психологічними методами є концепція ZMET (вивчення неусвідомлюваних емоційних реакцій на сукупність зображень, що є основою для створення реклами), а також концепція кансей-інжинірингу (трансформація емоцій і переживань людини в дизайн продукту). Правильне використання інструментів впливу на споживача через візуальні, аудіальні та аромаканали дає змогу збільшити продажі, створити та підтримати лояльність споживачів, позитивний імідж компанії та її товару, що призведе до збільшення прибутку. Для подолання споживчого опору у статті запропоновано такі маркетингові стратегії: функціональні (покращення позиціонування товару, забезпечення відповідного рівня обслуговування, запровадження атестатів і свідоцтв якості та ін.) та психологічні (збільшення впізнаваності бренду, ефективне використання політики товарної марки). Отже, навіть зважаючи на високу вартість нейромаркетингових досліджень, компанії готові вивчати органи чуття людини, сканувати мозок, робити фізіологічні та психологічні дослідження, все більше змагаючись не стільки за якість товару, як за його презентацію споживачеві.