Навчально-науковий центр
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-науковий центр by Subject "education"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Звіт про науково-дослідну роботу проведення аналізу ефективності використання зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників 2008 та 2010 років при вступі до вищих навчальних закладів на прикладі НаУКМА: заключнийБрюховецький, В'ячеслав; Панченко, Володимир; Ковальчук, Валентина; Кирієнко, Оксана; Куценко, Олена; Голубєва, Марія; Брюховецький, В'ячеславРозроблено критерії для визначення оптимальних вимог до вступника ВНЗ, рекомендації щодо можливих шляхів впровадження незалежного оцінювання знань і шляхів реформування умов прийому до вищих навчальних закладів України, які з досвіду НаУКМА полягають у доцільності проведення УЦОЯО предметних ЗНО, як підсумкову атестацію в загальноосвітній школі, що забезпечить об'єктивність показника середнього балу атестата у вступному рейтингу та значно зменшить організаційні затрати ЗНО знань.Item Розробка науково-освітніх принципів і нормативно-правових засад впровадження докторських (PhD) програм(2011-04-11T09:13:10Z) Моренець, Володимир; Винницький, Михайло; Кострова, ЛюдмилаОб’єкт дослідження – науково-освітні принципи та організаційно-структурні форми функціонування системи підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації та нормативно-правові документи, що її регулюють. Мета роботи - розробка науково-освітніх принципів побудови структурованих докторських програм (PhD) в Україні та нормативно-правових і адміністративно-організаційних засад їх впровадження і функціонування. Метод дослідження – порівняльний аналіз науково-освітніх принципів функціонування європейських структурованих докторських (PhD) програм зі змістом та формою підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації через існуючий в Україні інститут аспірантури.