122 Комп'ютерні науки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 122 Комп'ютерні науки by Author "Борозенний, Сергій"
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження та розробка методології фреймворку NextJS(2024) Гвоздак, Вікторія; Борозенний, СергійМетою дослідження є вивчення та удосконалення методології застосування фреймворку NextJS для підвищення ефективності розробки веб-проектів. Конкретні завдання дослідження включають: аналіз сучасних практик застосування NextJS, розробку рекомендацій щодо оптимізації процесів розробки, та проведення експерименту з реалізації тестового проекту з використанням додаткових бібліотек та особливостей вивченого фреймворку.Item Розробка Android-додатку для тренування та вдосконалення пам'яті(2021) Ємельянов, Олександр; Борозенний, СергійМетою даної курсової роботи є створення зручного мобільного застосунку для тренування і вдосконалення роботи мозку та пам’яті для людей, котрі не хочуть або не можуть витрачати на це багато часу. Проведено аналіз схожих мобільних застосунків та досліджено використання мобільних пристроїв людьми. Також було враховано основні проблеми людей та побажання потенційних користувачів щодо інтерфейсу та функцій майбутнього мобільного застосунку. Застосунок розроблений за допомогою інтегрованого середовища розробки Android Studio, мова програмування: Kotlin.Item Розробка ASP.NET Core застосунку на основі мікросервісів(2021) Тютюн, Марина; Борозенний, СергійМетою курсової роботи є створення веб-застосунку для служби доставки піци на основі мікросервісів. Він полегшить роботу менеджерів та операторів сайту та зробить приємнішим досвід клієнта.Item Розробка front-end застосунку з використанням бібліотеки React(2022) Купчик, Дарина; Борозенний, СергійМетою даної курсової роботи – допомогти людям, в особливості випускникам шкіл, ефективно отримати всі потрібні знання аби скласти ЗНО на 200.Item Розробка web-застосунку для публікування художніх творів студентів з використанням React(2022) Болюх, Ірина; Борозенний, СергійМетою цієї роботи є створення веб-платформи для поширення творчих доробків студентів, що дозволить користувачам ділитись власними художніми творами, в той же час як і знаходити й надихатися творами інших людей.Item Розробка веб-застосунку на ASP.NET Core(2021) Шевченко, Владислава; Борозенний, СергійКурсова робота присвячена створенню веб-застосунку для купівлі реклами у подкастах на базі платформи .NET Core від компанії Microsoft з використанням фреймворку ASP.NET Core, архітектурного патерну MVC (Model—View—Controller) та бази даних MSSQL Server.Item Розробка веб-застосунку підбору маршрутів для мандрівок з використанням технології React(2023) Онопрійчук, Артур; Борозенний, СергійДля реалізації застосунку, потрібно створити алгоритм, який буде вираховувати та обробляти дані. Вхідними даними для алгоритму є фільтраційні дані вподобань користувача, отримані від його безпосереднього вводу у форму на веб-сайті. Вихідними даними є перелік маршрутів релевантних під запит користувача. Маршрути, які отримує користувач як кінцевий результат, складаються з переліку міст, додаткового опису та корисних посилань, які як найкраще підходять під визначений пошук.Item Розробка веб-платформи для підбору та контролю раціону харчування та фізичних навантажень(2023) Романенко, Марія; Борозенний, СергійДана кваліфікаційна робота присвячена розробці веб-платформи для контролю раціону харчування та фізичних навантажень з використанням фреймворку Spring Boot та створенні клієнтського інтерфейсу до нього за допомогою React. А також, порівняльному аналізу різних типів рекомендаційних систем разом з підходами до їх реалізації та створення рекомендаційної системи як частини веб-додатку, для здійснення користувачам рекомендацій щодо раціону харчування згідно їхніх фізичних характеристик.Item Розробка веб-сайту на ASP.NET Core з використанням GraphQL(2021) Яськова, Дарина; Борозенний, СергійУ цій роботі детально розглядається розробка API за допомогою фреймворку ASP.NET Core з використанням GraphQL. Основною метою цієї роботи було: • познайомитись із технологією GraphQL; • переглянути на якому рівні наразі реалізована бібліотека для інтеграції із цим підходом на C#; • продемонструвати все це на власному прикладі, в якості якого було обрано електронний журнал для школи.Item Розробка гри на фреймворку Unity з використанням алгоритмів процедурної генерації(2022) Макаренко, Богдан; Борозенний, СергійМета цієї роботи – створення гри на фреймворку Unity з використанням процедурної генерації. Проведено аналіз існуючих ігор та визначені методи і підходи до генерації ігрових елементів в реальному часі програми. Досліджено можливості сучасного ігрового фреймворку Unity. Після аналізу було розроблено гру на даному фреймворку.Item Розробка застосунку за допомогою бібліотеки React(2022) Винник, А.; Борозенний, СергійЗа допомогою React стало простіше створювати нові застосунки, та оновлювати вже існуючі, оскільки все розбито на багато компонентів, котрі легко модифікувати, та впроваджувати в нові проекти. Ціллю моєї курсової роботи є ознайомлення з бібліотекою React, її особливостями та написання показового застосунку за її допомогою.Item Розробка застосунку розпізнавання облич тварин з використанням штучного інтелекту(2023) Кириченко, Світлана; Борозенний, СергійМетою цієї програми було створення стандартизованої бази, призначеної для розвитку технологій розпізнавання облич. На початку 2000-их Національний інститут стандартів і технологій заснував програму FVRT. Із 2004 по 2006 рік американський уряд спонсорував змагання з розпізнавання облич Face Recognition Grand Challenge (FRGC). Головною метою FRGC було просування та розвиток технологій розпізнавання облич, для подальшого їх використання розпізнавання облич в уряді США. FRGC пропонував дослідникам вирішувати на той час сучасні і складні завдання. Для вирішення кожної окремої проблеми учасникам надавалися дані та визначений набір експериментів. Ціль цієї роботи – це запропонувати застосунок, який спростить перехід фермерств на системи ідентифікації з використанням розпізнавання облич.Item Розробка мобільного додатку на основі ОС Android з використанням комп’ютерного зору(2022) Підлісний, М.; Борозенний, СергійКурсова робота присвячена дослідженню використання методів комп’ютерного зору та машинного навчання в мобільних застосунках на операційній системні Android з використанням сучасних стилів, бібліотек та технологій. Особливо увагу приділено на задачі розпізнавання пози людини та її класифікації. Отриманим результатом роботи є удосконалений фітнес-додаток з функцією "розумного тренера", що дозволяє розпізнати та лічити кількість правильно виконаних фізичних вправ користувача.Item Розробка мобільного застосунку під операційну систему iOS(2022) Миронович, Олександр; Борозенний, СергійМетою даної курсової роботи – допомогти людям, в особливості випускникам шкіл, абітурієнтам, ефективно отримати всі потрібні знання аби скласти ЗНО на 200.Item Технології реалізації застосунку з використанням стеку фреймворків Spring на базі мікросервісної архітектури(2024) Вавдійчик, Віктор; Борозенний, СергійМетою даної роботи є аналіз необхідних технологій для ефективної реалізації мікросервісного застосунку з використанням стеку фреймворків Spring, а також використання цих технологій на практиці.