Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Author "Базака, Роман"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Нативна реклама як ефективний інструмент сучасного цифрового маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Базака, РоманМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Сучасні тенденції використання соціальних мереж як основного каналу формування бренду(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Жарінова, Н.; Базака, РоманМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.