Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 183
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинговий аутсорсинг як стратегічна альтернатива ін-хаус відділам: аналіз ефективності та перспективи розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Тимоцко, Р.; Фігун, НазарМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції 23-24 квітня 2025 р [Електронне видання] у 2 т. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик – Київ: Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2025. Т.2.(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Пічик, КатеринаУ виданні представлені тези доповідей учасників ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", яка відбулася 23-24 квітня 2025 року, підготовлені за такою науковою проблематикою: новітні парадигми розвитку менеджменту та маркетингу; стратегічний менеджмент і маркетинг в умовах змін; інновації та підприємництво як основа економічного зростання країни; сучасні стратегії та інструментарій управління персоналом; тренди інноваційно-інвестиційного розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення; корпоративна культура та соціальна відповідальність бізнесу в умовах трансформацій; логістичний та проєктний менеджмент: інструментарій сучасності; менеджмент міжнародного бізнесу в умовах економіки відновлення; Digital-маркетинг; цифрові інструменти ефективного функціонування бізнесу. Матеріали друкуються в авторській редакції. У матеріалах максимально зменшено втручання в обсяг та структуру матеріалів. Автори несуть відповідальність за достовірність інформації.Item Маркетингові інструменти просування соціального продукту у волонтерській діяльності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Перов, Антон; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Соціальна відповідальність бізнесу у кризових умовах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Леонтенко, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вплив корпоративної культури на успішність впровадження інновацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Маланюк, Роман; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості взаємодії корпоративної культури та стратегічного менеджменту підприємства в умовах трансформацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Левицький, ВікторМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інтеграція цифрових HR-технологій у систему корпоративної культури компанії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кравчук, Оксана; Орехівський, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Цифрові інструменти для забезпечення ефективного функціонування бізнесу в умовах сучасних викликів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бегун, СвітланаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інтеграція інструментів штучного інтелекту в управління проєктами(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025) Бортнікова, Мар'яна; Малиновська, ЮліяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Цифровізація в управлінні антикризовою діяльністю підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Зуган, С.; Яцкевич, ІннаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Стейблкоїни як інструмент ефективного функціонування бізнесу в Україні(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Калинович, І.; Ковтуненко, ЮрійМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Enterprise personnel management in the era of digitalization(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Biliavska, Yuliia; Horodnycha, D.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості оподаткування в розвинених країнах Азії: порівняльний аналіз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Бурашнікова, О.Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Сучасні цифрові платформи в електронній комерції: тенденції та виклики(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гонтарук, ВМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Цифрова компетентність персоналу як рушійна сила успішного управління змінами на підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гарафонова, Ольга; Жосан, ГаннаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетинг аграрної продукції в умовах цифрової трансформації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Беженар, І.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Діджитал-інструменти в управлінні закладом охорони здоров'я(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Матукова, Ганна; Деркач, С.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Формування маркетингової цінової політики підприємства в умовах діджиталізації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Калашнікова, Анастасія; Храпкіна, ВалентинаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Маркетингові підходи до розробки програмних рішень для бізнесу: пошук відповідності продукту ринку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Валуйський, Ян; Курило, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Напрями моніторингу економічної ефективності цифрової трансформації суб'єкта господарювання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Загороднюк, Є.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.