Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Author "Боднар, Ольга"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація стратегій програматик-реклами в умовах посилення регулювання конфіденційності даних(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стегній, Кирило; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Використання лідогенерації у маркетингу післяпродажного обслуговування(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Абкадирова, Найле; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом застосування цифрових інструментів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пилипенко, Олена; Боднар, ОльгаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.