Факультет інформатики
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Факультет інформатики by Author "Афонін, Андрій"
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item User-Centered дизайн інтерактивних систем(2023) Станіславська, Катерина; Афонін, АндрійМетою роботи є аналіз взаємодії між користувачем і системою, а саме технічне забезпечення дотримання критеріїв, які впливають на досвід користувача, а також методів забезпечення потреб різних типів користувачів на кожному етапі взаємодії для різних типів систем. Досягнення цієї мети передбачає вирішення наступних завдань: схарактеризувати проблеми та критерії розробки дизайну на основі джерельної бази; стандартизувати принципи та вимоги до дизайну систем, орієнтованих на користувача; зазначити основні типи інтерактивності та проаналізувати етапи взаємодії між системою та користувачем; продемонструвати важливість user-centric підходу до дизайну для різних груп користувачів на основі прототипів системи реєстрації.Item Автоматизація звітності за витратами підприємства(2022) Цабут, Д.; Афонін, АндрійМета курсової роботи – аналіз технологій, їхніх характеристик, що використовуються під час роботи підприємств. Визначення найбільш відповідних технологій та необхідних функцій систем для забезпечення автоматизації звітності за витратами для підприємств малого розміру, дослідження необхідних для предметної області характеристик баз даних, систем керування базами даних(СКДБ). Викладення підходу до розробки такої системи.Item Генерація 3Д світів на основі даних користувача(2022) Сурженко, В.; Афонін, АндрійУ цій курсовій роботі розглянуті основні принципи генерування 3Д світів для використання їх надалі у кіно, ігро та настільних індустріях. Описані принципи та нюанси різних методів генерування. А також створений тестовий додаток задля демонстрації принципу та нюансів роботи з одним з поданих алгоритмів.Item Доступність у мультимедійному дизайні: методи покращення доступності мультимедійного вмісту для людей з обмеженими можливостями(2024) Яковенко, Єлизавета; Афонін, АндрійМетою цієї роботи є реалізація способів покращення цифрової інклюзії за рахунок використання методів адаптації для людей з обмеженими можливостями на прикладі веб-сайту.Item Локалізація та інтернаціоналізація вебресурсів із врахуванням культурних особливостей(2023) Болдескул, Софія; Афонін, АндрійКурсова робота розглядає важливість локалізації та інтернаціоналізації вебресурсів у контексті культурних та геополітичних особливостей. У роботі детально розглядаються визначення понять локалізації та інтернаціоналізації, їхніх основних принципів та відмінностей. Також у курсовій роботі визначається важливість врахування культурних особливостей, таких як мова, символіка, традиції, релігія тощо, під час розробки вебресурсів для різних цільових аудиторій. В практичній частині роботи розглядається процес створення інтернаціоналізованого вебресурсу, що включає в себе переклад тексту, адаптацію формату дати, валютних позначень, правильного налаштування пошукової оптимізації тощо. У другій частині практичної роботи розглядаються візуальні методи для створення специфічного локалізованого під конкретні культури вебресурсу.Item Прив’язка віртуальних об’єктів до реального світу(2020) Карлишева, Анна; Афонін, АндрійКурсова робота присвячена роботі з доповненою реальністю та методам прив’язки віртуальних об’єктів до реальних координат. У першому розділі було досліджено види існуючих систем доповненої реальності. Другий розділ присвячено розробці додатку на основі ARCore для мобільного пристрою з операційною системою Android. Були коротко описані аспекти роботи з ARCore та компоненти додатку, а окрім цього, було детально розглянуто роботу з місцеположеннями.Item Розробка лінгвістичного тренажеру з розпізнаванням вимови(2024) Бернацька, Ольга; Афонін, АндрійКурсова робота присвячена дослідженню методів порівняння аудіозаписів на подібність та впровадження такого алгоритму в застосунок-тренажер з метою вивчення наголосів слів української мови. Було проведено аналіз трьох різних підходів для вирішення даного завдання та імплементація одного з них.Item Розробка модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазина(2022) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійОсновною метою цієї курсової роботи була робота над якісними лаконічним інтерфейсом модуля, адже зазвичай застосункам не вистачає зручності і зрозумілості.Item Розробка модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазина(2022) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійУ даній роботі розглянуто створення модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазину. Основними етапами являються: проектування та розробка якісного користувацького інтерфейсу, а також розробка модуля, що відповідає за можливість приміряння та комбінування обраної одежі.Item Розробка редактора анімацій з використання можливостей HTML 5(2022) Щербатюк, Аліна; Афонін, АндрійУ даній роботі розглядаються особливості використання JavaScript та CSS для створення анімацій та робота з об‘єктною моделлю документа для пришвидшення роботи веб застосунку. Досліджуються також методи покадрової анімації. Описується математична модель допасування додаткових кадрів. Пояснюється чому згладжувальні функції Роберта Пеннера стали такими популярними й використовуються до сьогодні, також показані їх математичні формули. Розглянуто як кривими Безьє можна зобразити згладжувальні функції руху об‘єкта та чим вони відрізняються від лінійних функцій.Item Створення 3D об’єктів для використання в веб(2022) Новік, Катерина; Афонін, АндрійБуло проведено огляд існуючих способів використання 3D-графіки у веб просторі. Результат показав, що тривимірна графіка активно використовується в різних комерційних цілях. Було детально розглянуто те, як працює 3D-графіка в екрані 2D, завдяки чому наш зір в плоскому зображенні бачить його об’ємним. З технічного боку - засвоєно основний функціонал програмного забеспечення Blender. З його використанням були розроблені 3D-моделі, які згодом додались на вебсайт за допомогою онлайн конструктора Wix.Item Створення 3D-сцен на основі двовимірних малюнків(2022) Мунчак, Ірина; Афонін, АндрійУ даній роботі розглядається створення тривимірного зображення на основі двовимірних малюнків, а саме: проектування, спосіб виконання, використання графічного редактора, розбиття на шари. Виконано порівняння 2D- та 3D-малюнку та пояснено перехід від першого до другого. Також показано використання таких проектів у медіапросторі. Нашою метою є порівняти 2D- і 3D-малюнок, визначити переваги останнього та дослідити доцільність ускладнення двовимірного зображення до трьохвимірного.Item Створення 3D-сцен на основі двовимірних малюнків(2022) Мунчак, Ірина; Афонін, АндрійУ данній роботі розглядається створення тривимірного зображення на основі двовимірних малюнків, а саме: проектування, спосіб виконання, використання графічного редактора, розбиття на шари. Виконано порівняння 2D- та 3D-малюнку та пояснено перехід від першого до другого. Також показано використання таких проектів у медіапросторі.Item Створення інтерактивного 3D об’єкту для вебсторінки(2022) Ходаківська, Н.; Афонін, АндрійЦя робота буде присвячена використанню 3D об’єктів на вебсайтах. Ми розглянемо технологію WebGL, що дозволяє додавати різноманітні інтерактивні як 2D, так і 3D елементи. У практичній частині створимо у Blender свій тривимірний об’єкт і додамо його на вебсторінку за допомогою бібліотеки three.js на основі вищезгаданого WebGL. Ми проаналізуємо дану технологію на прикладі, знайдемо переваги та недоліки такого підходу у розробці вебінтерфейсів.Item Індивідуальний планувальник часу із використанням технолій штучного інтелекту(2023) Стасюк, Ілля; Афонін, АндрійМета даного дослідження полягає в розробці прототипу інструменту, що спрощує процес запису та планування численних завдань. Особливий акцент ставиться на застосування технологій штучного інтелекту, зокрема великих мовних моделей та генетичних алгоритмів, які спрощують взаємодію з користувачем. Останнім кроком є тестування практичності розробленого планувальника, а також аналіз перспектив його подальшого удосконалення та розвитку.