Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 30
Results Per Page
Sort Options
Item PR-cтратегія для українського бренду одягу mio.boutique.official(2024) Варениця, Марія; Мельник, АнатолійМетою даної кваліфікаційної роботи є розробка та впровадження комплексної PR-стратегії, спрямованої на підвищення рівня впізнаваності жіночого бренду одягу в мережі інтернет.Item Розробка стратегії інтегрованих комунікацій на прикладі клініки косметологічної медицини "EACADEMY"(2024) Барабаш, Марина; Сусська, ОльгаМета роботи: створення стратегії інтегрованих комунікацій для медико-косметологічного центру "EACADEMY", яку компанія зможе застосовувати протягом пів року з подальшим корегуванням в залежності від реакції цільових аудиторій.Item Розробка PR-стратегії для українського бренду жіночого одягу Stimma(2024) Бурдига, Дарія; Сусська, ОльгаМетою роботи є теоретичне обґрунтування, формування критеріїв упізнаваності та розробка PR-стратегії як інструменту збільшення рівня впізнаваності та покращення двосторонньої комунікації з громадськістю для українського бренду жіночого одягу Stimma.Item Розробка PR-стратегії для проекту “TEMB Military”(2024) Бухта, Дмитро; Цимбалюк, ВалерійМета дослідження: Дослідити комунікаційне середовище та розробити комунікаційну стратегію для проекту “TEMB Military” в контексті проблем та викликів актуальної соціально-політичної ситуації в країні та проблем, зумовлених неможливістю кооперації з державою у розвитку проекту.Item Комунікаційна стратегія для Porter Airlines(2024) Богославець, Ярослава; Мельник, АнатолійМета роботи полягає у створенні комунікаційної стратегії для Porter Airlines на основі проведеного аналізу.Item PR-кампанії з протидії російській дезінформації для міністерства культури й інформаційної політики України(2024) Кадіна, Вікторія; Тітаренко, ІринаМетою кваліфікаційної роботи є розробка комунікаційної кампанії, спрямованої на зміну поведінки цільової аудиторії, ґрунтуючись на результатах ситуаційного аналізу й дослідженні успішних кейсів.Item Застосування інструментів ребрендингу у процесі формування нового іміджу компанії на прикладах X (Twitter) та Meta (Facebook)(2024) Вергілес, Анастасія; Сусська, ОльгаМетоди дослідження: Дослідження ґрунтується на сукупності методів наукового пізнання. Аналітичний метод та методи співставлення і порівняння дозволяють дослідити передумови, еволюцію та етапи ребрендингу, а також виявити позивні та негативні приклади ребрендингу компаній в Україні та світі. У дослідженні використовувалися такі наукові методи, як: узагальнення та опис для розуміння брендингу та ребрендингу, систематизація та порівняння для виділення тенденцій ребрендингу, опитування респондентів та фокус групи для більш глибокого розуміння потреб та вподобань аудиторії.Item План комунікацій Донецької ОДА для протидії російській дезінформації(2024) Запорожченко, Дмитро; Коник, ДмитроМетою роботи є розробити план урядових комунікацій для Донецької ОДА, що включатиме стратегії та тактики протидії російській дезінформації.Item Розробка PR-стратегії для компанії “Нова пошта” з використанням інструментів штучного інтелекту в комунікаціях(2024) Кисіль, Софія; Тітаренко, ІринаМета та завдання роботи. Мета роботи полягає у створенні PR-стратегії з використанням ШІ для “Нової пошти” на підставі аналізу відповідного зарубіжного досвіду, ситуаційного аналізу для оцінки репутації компанії, слабких та сильних її сторін, наявних проблем діяльності задля підтримки високої репутації бренду, іміджу компанії і утримання нею позиції №1 серед конкурентів на ринкуItem Комунікаційна стратегія для компанії Wise(2024) Набієв, Орхан; Мельник, АнатолійМетою роботи було визначено створення комунікаційної кампанії для фінансової компанії WISE, спрямованої на зміну поведінки українських громадян, зокрема щодо відмови від перевезення готівки через кордон на користь використання банківських переказів.Item Розробка комунікаційної стратегії для “Третьої окремої штурмової бригади”(2024) Кривчук, Марія; Зінченко, АллаМета: розробка комунікаційної стратегії для Третьої окремої штурмової бригадиItem Розробка комунікаційної стратегії стартапу Nasnaga(2024) Малишева, Аліна; Мельник, АнатолійМетою встановлено розробку комунікаційної стратегії для вирішення проблеми та донесення ключових повідомлень про сервіс.Item PR- стратегія для неурядової організації "Доступно.UA"(2024) Кушнір, Тетяна; Добрунова, Дар'яМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-стратегії для неурядової організації "Доступно.UA" для підвищення впізнаваності організації, формування позитивного ставлення до неї та залучення нових партнерів до співпраці.Item Комунікаційна стратегія для Mitacs Canada(2024) Гордієнко, Альона; Титарчук, ІринаМета роботи полягає в тому, аби розробити комунікаційну стратегію для організації Mitacs Canada, яка буде спрямована на комунікацію зі студентами старших курсів бакалаврату та магістратури. Вона сприятиме підвищенню рівня обізнаності про програми, що пропонує організація та залученню студентів до участі у них.Item Комунікаційна стратегія для відділу продукції власного виробництва "Сільпо"(2024) Павленко, Поліна; Зінченко, АллаМета кваліфікаційної роботи: побудувати комунікаційну стратегію для нової лінійки продуктів харчування для дітей та молоді відділу продукції власного виробництва «Сільпо».Item Комунікаційна стратегія для Бобринецького притулку для тварин(2024) Джигун, Назар; Зінченко, АллаМета кваліфікаційної роботи – розробити комунікаційну стратегію для Бобринецького притулку тварин на 6 місяців.Item Стратегія кризових комунікацій для Черкаської ОВА(2024) Пилипенко, Людмила; Коник, ДмитроМетою роботи є дослідити та розробити стратегію кризових комунікацій для Черкаської ОВА в контексті проблем та викликів повномасштабного вторгнення та впливу на розвиток регіону.Item Розробка комунікаційної стратегії для формування нового іміджу Національної спілки кінематографістів України.(2024) Горенко, Катерина; Щербина, ВікторПредмет дослідження: розробка комунікаційної стратегії для НСКУ (Національної спілки кінематографістів України) , спрямованої на формування нового іміджу НСКУ та підтримку розвитку українського кіно.Item Розробка стратегії інтегрованих комунікацій для Національного університету "Києво-Могилянська академія"(2024) Глитень, Марія; Титарчук, ІринаМета роботи – розробка інтегрованої стратегії комунікацій для Національного університету "Києво-Могилянська академія", спрямованої на підвищення ефективності взаємодії з різними цільовими групами та підтримання позитивного іміджу університету.Item Комунікаційна стратегія фандрейзингу громадської організаціїї “Repair Together” у Литві(2024) Кузенкова, Марія; Зінченко, АллаМета роботи – розробити комунікаційну стратегію для забезпечення успішного фандрейзингу для підтримки діяльності ГО «Repair Together», що відбудовує Україну, а також обґрунтувати підходи до її планування та проведення.