Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту: круглий стіл кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту: круглий стіл кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 32
Results Per Page
Sort Options
Item Формування маркетингового комплексу заходів стимулювання збуту для хлібопекарських підприємств(2021) Ларчева, КатеринаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Роль та основні напрямки розвитку цифрового маркетингу(2021) Школьна, МаргаритаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Сучасні поведінкові тенденції споживачів в діджитал-середовищі(2021) Лебедєв, ОлексійПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Ефективність управління в контексті формування корпоративної культури(2021) Фонотова, ОлександраПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Сучасні методи стимулювання праці(2021) Борецька, ЕміліяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.)Item Інфраструктура ринку консалтингових послуг та їх ціноутворення(2021) Савчин, МаксимПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Техніко-економічне обґрунтування вибору системи освітлення приміщення з використанням ламп різних типів для країн Євросоюзу (Німеччина, Данія, Польща)(2021) Малай, ТетянаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Оптимізація маркетингового бюджету неприбуткової організації(2021) Костенко, СофіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Пріоритетність критеріїв конкурентоспроможності компанії на ринку праці в умовах кризи(2021) Зайнчуковська, ВалеріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Місце та роль контролю в системі управління організацією(2021) Рибалко, АлінаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item The role of innovational technology in employee motivation and retention(2021) Ratushniak, MarharytaPoster of the round table of the Department of Marketing and Business Management of NaUKMA "Modern trends in marketing and management" (Kyiv, April 9, 2021).Item Стратегічні напрями розвитку інноваційного маркетингу на ринку високих технологій(2021) Бабич, ЮліяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Управлінський контроль в системі менеджменту підприємства(2021) Дерев’янко, ІринаПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.)Item Оцінка ефективності стратегії: основні підходи(2021) Блешмудт, ДенисПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Формування організаційної культури діяльності підприємства(2021) Радченко, ІванПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Планування маркетингового моніторингу компанії у сучасних умовах(2021) Глущенко, ВікторіяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Маркетингове коригування поведінкових стереотипів на ринку маркетплейсів України(2021) Глуміліна, МаріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Розвиток людського капіталу на підприємстві в сучасних умовах господарювання(2021) Курило, АнтонПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.)Item Сертифікація продукції як чинник підвищення конкурентоздатності аграрних підприємств України на світовому ринку(2021) Нєстєров, ЄвгенійПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).Item Соціально відповідальна поведінка підприємства(2021) Пасічник, ВалеріяПостер круглого столу кафедри маркетингу та управління бізнесом НаУКМА "Сучасні тенденції маркетингу та менеджменту" (Київ, 9 квітня 2021 р.).