Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 1 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 27
Results Per Page
Sort Options
Item Впровадження досвіду японської системи управління персоналом на українських підприємствах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ярмола, Р.; Сидоренко, ОксанаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Підходи до формування системи мотивації персоналу підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Хомюк, Наталія; Савчук, Ю.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Психологічні аспекти міжкультурної взаємодії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ющишина, Л.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інноваційні підходи до управління персоналом в контексті сталого економічного розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Яцюк, М.; Кужда, ТетянаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Компетентнісний підхід до управління людськими ресурсами(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Черчик, Л.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. 1 т.(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Пічик, КатеринаУ виданні представлені тези доповідей учасників ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", яка відбулася 23-24 квітня 2025 року, підготовлені за такою науковою проблематикою: новітні парадигми розвитку менеджменту та маркетингу; стратегічний менеджмент і маркетинг в умовах змін; інновації та підприємництво як основа економічного зростання країни; сучасні стратегії та інструментарій управління персоналом; тренди інноваційно-інвестиційного розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення; корпоративна культура та соціальна відповідальність бізнесу в умовах трансформацій; логістичний та проєктний менеджмент: інструментарій сучасності; менеджмент міжнародного бізнесу в умовах економіки відновлення; Digital-маркетинг; цифрові інструменти ефективного функціонування бізнесу. Матеріали друкуються в авторській редакції. У матеріалах максимально зменшено втручання в обсяг та структуру матеріалів. Автори несуть відповідальність за достовірність інформації.Item Гнучкі організаційні структури в системі підвищення ефективності управління(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Мордванюк, А.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Синергія штучного та емоційного інтелекту в управлінні бізнес-командами в умовах цифрової трансформації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сидоренко, Оксана; Пришва А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Менеджмент формування, розвитку та використання трудових ресурсів закладів охорони здоров'я(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сумець, Олександр; Гуріна, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Emotional intelligence in the work of HR-managers(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Usatenko, OleksandrМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Управління командою в умовах кризи(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сазонова, Тетяна; Брашован, Д.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості виникнення конфліктів на підприємстві в сучасних умовах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сазонова, Тетяна; Терещенко, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Проблемні питання розвитку понятійно категоріального апарату теорії мотивації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Лебідь, Денис; Ігнатьєва, ІринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Залученість персоналу та організаційна прихильність: взаємозв’язок у контексті ефективного управління людським капіталом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Лазаренко, ЮліяМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Мотивація персоналу як ключовий фактор розвитку маркетингових ініціатив компанії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Максимова, Світлана; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Конфлікт як організаційна патологія та шляхи оздоровлення організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Тарасенко, Світлана; Єхалова, Л.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Управління персоналом через формування ефективного колективу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Коновальчук, А.; Яковенко, Р.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Крафтінг роботи (job crafting) як інструмент підвищення лояльності та благополуччя працівників в українських організаціях(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ноздрачьов, С.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Активізація трудової діяльності персоналу як стратегія адаптивного менеджменту в умовах сучасних змін(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Тюхтенко, НаталіяМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item HR дашборди у стратегічному менеджменті персоналу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кравчук, ОксанаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.