Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 1 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 27
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості виникнення конфліктів на підприємстві в сучасних умовах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сазонова, Тетяна; Терещенко, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Конфлікт як організаційна патологія та шляхи оздоровлення організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Тарасенко, Світлана; Єхалова, Л.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Активізація трудової діяльності персоналу як стратегія адаптивного менеджменту в умовах сучасних змін(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Тюхтенко, НаталіяМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Emotional intelligence in the work of HR-managers(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Usatenko, OleksandrМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Аналіз та розвиток кадрового потенціалу в системі HRM: теоретико-методичні аспекти(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стефанишин, ОксанаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Менеджмент формування, розвитку та використання трудових ресурсів закладів охорони здоров'я(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сумець, Олександр; Гуріна, В.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Впровадження досвіду японської системи управління персоналом на українських підприємствах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ярмола, Р.; Сидоренко, ОксанаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Підходи до формування системи мотивації персоналу підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Хомюк, Наталія; Савчук, Ю.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Психологічні аспекти міжкультурної взаємодії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ющишина, Л.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інноваційні підходи до управління персоналом в контексті сталого економічного розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Яцюк, М.; Кужда, ТетянаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Компетентнісний підхід до управління людськими ресурсами(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Черчик, Л.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Управління командою в умовах кризи(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сазонова, Тетяна; Брашован, Д.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Крафтінг роботи (job crafting) як інструмент підвищення лояльності та благополуччя працівників в українських організаціях(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ноздрачьов, С.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Мотивація персоналу як ключовий фактор розвитку маркетингових ініціатив компанії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Максимова, Світлана; Пріб, КатеринаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Гнучкі організаційні структури в системі підвищення ефективності управління(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Мордванюк, А.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Трансформація ринку праці у машинобудуванні: виклики та можливості(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Редьква, ОксанаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості ефективного управління персоналом благодійних організацій в умовах воєнного стану(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Лук`янчук, ОленаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Інтеграція стратегій управління персоналом в систему антикризового менеджменту закладів охорони здоров'я(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Скутнєва, А.; Котуза, АндрійМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Комунікативна компетентність менеджера як запорука його ефективної діяльності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Сазонова, Тетяна; Сенкевич, М.; Столярова, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Стратегічний аналіз соціально- демографічних факторів в Україні(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Поліщук, Олена; Сяська, ОленаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.