Могилянська школа журналістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Могилянська школа журналістики by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 49
Results Per Page
Sort Options
Item Краудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.(2015) Шиян, ОксанаМагістерська робота присвячена темі краудсорсингу інформації в ЗМІ, зокрема дослідженню проблем та потенціалу краудсорсингу в українських медіа. Джерельну базу наукового дослідження складають краудсорсингові проекти інформаційних сайтів "StopFake", "Тексти.org.ua" та "Vgorode". У першому розділі автор розглядає основні наукові праці, дослідження і практичні кейси, що пояснюють концепцію краудсорсингу, а також аналізує зарубіжний досвід застосування краудсорсингу в ЗМІ і актуальні його проблеми. В другому розділі розглядаються українські кейси застосування краудсорсингу для визначення їх проблем та потенціалу. Автором наводиться методологія дослідження, його теоретична основа та результати. Теоретичною основою дослідження є концепції медіа-грамотності та краудсорсингу в журналістиці, теорія дискурсу, а також альтернативна парадигма розвитку. Методологічну основу наукової роботи складають метод глибинного інтерв’ю, метод опитування (онлайн-анкетування) та дискурс-аналіз. Результати дослідження структуровані та проаналізовані відповідно до визначеної методології.Item Історія однієї родини, яку розділила війна(2020) Орлова, Олександра; Тарадай, Дар’яМета роботи — створення короткометражного документального фільму "Київ—Луганськ", який покаже зв'язок між людьми, які вже шість років живуть по різні боки реальності.Item Репрезентація образу першої леді Олени Зеленської в instagram таонлайнових українських медіа(2020) Буцко, Христина; Орлова, ДаріяМета дослідження – з’ясувати як українські онлайн медіа зображують Олену Зеленську та як репрезентують першу леді на офіційній сторінці в instagram. Для досягнення мети наукової роботи у якості теоретичної рамки для дослідження було обрано теорію фрейм-аналізу. Саме дослідження складається із контент-аналізу онлайн-медіа та офіційного профілю першої леді в instagram.Item Медіа-фреймінг фізичної інвалідності в Україні(2020) Борис, Ярослава; Орлова, ДаріяМета дослідження - проаналізувати медійний контент та виявити особливості медіа-фреймінгу фізичної інвалідності в Україні.Item Медіа як інструмент для сексуальної освіти підлітків в Україні(2020) Федорових, Орина; Тетерюк, МаріяГоловна мета дослідження — створення мультимедійного веб-сайту про сексуальну освіту для підлітків, аби привернути увагу молоді до питання безпеки та наголосити наважливості різноманіття у контексті ґендерута сексуальності.Item Реконструкція сімейної пам’яті у документальному кіно(2020) Козлов, Микита; Горностай, КатеринаМета роботи - створення короткометражного документального фільмутипу домашньої етнографії про важкі періоди сімейної історії.Item Документальний фільм "ТА –ТА"(2020) Слободян, Наталія; Федченко, ЄвгенМета роботи - створення короткометражного документального фільму про дитину, яка у 7 років втратила батька, і зараз намагається зрозуміти ким йому бути в сім’ї, яка переживає цю втрату.Item Гейміфікація медіа як фактор залучення молодої аудиторії(2020) Срібний, Максим; Орлова, ДаріяМолода аудиторія під час споживання новинних ігор матиме сильніший емоційний ефект, ніж при споживанні традиційних журналістських текстів.Відповідно формується і мета дослідження: прослідкувати вплив споживання новинної гри на емоційну залученість у порівнянні з традиційним журналістським текстом та вивчити механізми індивідуального сприйняття інтерактивного матеріалу.Item Складнощі соціальної адаптації літніх людей наприкладі індивідуальної історії сім’ї(2020) Петрів, Неля; Романюк, ВікторіяУ центрі нашого документального фільму — пара 78-літніх пенсіонерів, які через неможливість догляду за собою – переїжають до своїх дітей. Вони змушені покинути домівку, в якій прожили понад 50 років. Через це фокусом ми обрали зміну повсякденного життя та, зокрема, адаптацію до нових умов.Item Процес становлення світоглядних засад дитини в умовах пострадянського періоду(2020) Ткачук, Анастасія; Федченко, ЄвгенМета проекту - створення короткометражного автобіографічного документального фільму та на його базі прослідкувати співвідношення світоглядних основ у суспільстві та на приватному прикладі головної героїні.Item Репрезентація людей з фізичною інвалідністю в українських інтернет-виданнях(2020) Низовець, Альона; Дуцик, ДіанаУ роботі досліджено за допомогою контент-аналізу різницю між висвітленням людей з фізичною інвалідністю у всеукраїнських та регіональних ЗМІ. Для аналізу було обрано п’ять всеукраїнських онлайн-видань: "Українська правда", "Новое время", "Тиждень.ua" та "Сьогодні"; і п’ять регіональних інтернет-медіа "Чеline", "РЕПОРТЕР", "ВиЧЕрпно", "Вгору" та "Перший запорізький". Було проаналізовано публікації про людей з фізичною інвалідністю у період з 1 лютого 2019 року –1 лютого 2020 року.Item Сприйняття громадськістю політичних ток-шоу(2020) Федоряка, Анна; Орлова, ДаріяМета даного дослідження: з'ясувати особливості сприйняття політичних ток-шоу аудиторією та визначити можливий зв'язок між сприйняттям політичних ток-шоу та формуванням політичних поглядів.Item Образ України в іноземних тревел-блогах(2020) Тимошенко, Анастасія; Тетерюк, МаріяМетою роботи було визначити й описати, якими враженнями про Україну діляться англомовні тревел-блогери, на чому вони акцентують, в чому бачать переваги й ризики відвідування країни. Оскільки відео, опубліковані туристичними компаніями найчастіше зосереджені на тому, щоб привабити більше клієнтів та показати виключно позитивний образ локації, їх вирішено не брати до уваги. Натомість, у фокус потрапили лише контентні блоги, тобто ті, де публікується первісний авторський контент.Item Вигорання серед українських журналістів(2020) Басій, Богдан; Олійник, Є.Мета роботи - дізнатись, які уявлення про вигорання поширені серед українських журналістів, визначити причини та ефективні практики справлятись та запобігати вигоранню.Item Моделі монетизації медіа: українські медіа, що мають краудфандингову модель(2020) Рівчаченко, Маргарита; Дуцик, ДіанаМета дослідження - проаналізувати українські медіа, які мають краудфандингову модель, як одну з багатьох чи основну модель монетизації. А також виявити її слабкі та сильні сторони, щоб зрозуміти, чи є така модель монетизації медіа життєздатною на українському медіаринку.Item Дослідження змін соціальної та психологічної життєдіяльності дитини внаслідок еміграції батьків на основі документального фільму(2020) Шумко, Вікторія; Дейниченко, РусланУ роботі розглядається кейс, що показує зміни в житті дитини з сім’ї емігрантів. Авторка наукової записки й режисерка – головна героїня документального фільму. Фільм дає можливість подивитись на явище еміграції зі сторони дитини, яка залишається на батьківщині й на власному досвіді переживає 3важкість вибору щодо організації подальшого життя в контексті наміру батьків пройти процес натуралізації в Ірландії.Item Репрезентація особливостей життя та навчання незрячого підлітка в сучасних реаліях України(2021) Єфетова, Катерина; Горностай, КатеринаМетою роботи є створення документального фільму, який на власному досвіді родини репрезентуватиме виховання та життя незрячої дитини в сучасних умовах.Item Люди, які пережили рак: особливості життя після раку на прикладі українки(2021) Чернявська, Єлизавета; Дейниченко, РусланМета – дослідити життя та проблеми людей, що подолали рак та створити кінцевий медійний продукт, який приверне увагу до життя людей, які пережили онкологічне захворювання.Item Споживання новин студентами-журналістами в епоху маніпуляцій(2021) Шкальова, Анастасія; Федченко, ЄвгенМета — прослідкувати особливості споживання новин та обізнаність в інструментах виявлення фейків та маніпуляцій в медійному просторі студентами-журналістами.Item Віряни чи артисти: дослідження ідентичності творчого колективу на прикладі церковного хору(2021) Залога, Ірина; Федченко, ЄвгенМета – створення короткометражного документального фільму – своєрідного спостереження за "Маленьким хором", різними моментами їхнього життя – і в церкві, і поза нею.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »