Кафедра мультимедійних систем
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра мультимедійних систем by Subject "2D-графіка"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Використання шейдерних програм та ефектів для покращення 2D-графіки в Unity(2020) Дєточка, Анастасія; Бучко, ОленаЗі збільшенням потреби у використанні комп’ютерної графіки збільшилось і кількість інструментів для її покращення. Нині розроблена велика кількість таких технологій. А також з’явилися нові технології, що дозволяють використовувати вже набуті знання та полегшити розробку. Одна з найбільших складностей в розробці ефектів полягає в тестуванні функцій, у складності чи неможливості перевірки проміжних даних. Інша полягає у низькорівневій роботі з даними. Нині доступні способи обійти такі складності і полегшити розробку та прискорити її ефективність.