Том 7
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 7 by Subject "British daily press"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Продати "Східне питання": реклама у британській копійчаній пресі у часі Великої східної кризи 1870-х рр.(2024) Ящук, ЄвгенЦя стаття аналізує, як "Східне питання" ставало частиною споживацької культури в Британській імперії під час Великої східної кризи 1875–1878 рр. Протягом довгого часу дослідники розглядали поняття "Східне питання" крізь призму історії дипломатії та політичної історії, і навіть недавні розвідки, що намагаються поглянути на нього з позицій нових підходів, не виходять за межі політичного. Зосереджуючись на розлогому рекламному оголошенні, опублікованому в лондонській щоденній копійчаній газеті The Standard у лютому 1877 р., стаття підважує таку визначеність поняття. Залучаючи підходи історії медіа та культурної історії, вона показує, що "Східне питання" набувало товарних рис у часі міжнародної кризи 1875–1878 рр. і ставало зручним інструментом для книжкових видавців і газетярів для просування їхньої продукції. Передбачаючи обізнаність читачів із поняттям, вони використовували відкритість його тлумачень, щоб додати потрібні їм назви текстів до газетних оголошень. Такий утилітарний підхід до поняття давав змогу авторам рекламних матеріалів варіювати його значення, щоб підкреслити уявлення, які вони бажали донести до потенційних споживачів знання.