Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Subject "Digital-маркетинг"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Digital-маркетинг в умовах антикризового управління: виклики та можливості(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Гриджук, Ірина; Малиш, ДаринаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Майбутнє digital-маркетингу: нові тенденції та технології(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Гришина, Н.; Бронська, В.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.