Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Title
Now showing 1 - 20 of 94
Results Per Page
Sort Options
Item Advantages and challenges of digital marketing(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Holomb, V.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Dark Social та його роль у інтернет маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Когут, В.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Digital-маркетинг в сфері управління персоналом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Баєва, А.; Заколодяжна, М.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Digital-маркетинг в умовах антикризового управління: виклики та можливості(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Гриджук, Ірина; Малиш, ДаринаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item ESG-cкандали: поняття, види та поширеність на ринку напоїв(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Саркісян, КарінеМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item The essence and forms of international commerce(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Novik, I.; Pererva, P.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item The international market of logistics services and the place of Ukraine(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Borzenko, O.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Invisible data: what the HEI management knows?(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Сhala, Nina; Pichyk, Kateryna; Poddenezhnyi, Oleksandr; Voropai, OlhaМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Lean Six Sigma: зв'язок ефективності з конкретними результатами бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Білявська, Юлія; Єлісеєв, О.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Possibilities of innovative development of irrigated recreation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Didkovska, L.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Post-war innovative and investment development of Ukrainian agriculture(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Shubravska, O.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Адаптація інструментів інтернет-маркетингу до умов рецесії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Усманова, ВалеріяМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Аналіз джерел фінансування інноваційно інвестиційного розвитку підприємства в умовах кризи(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Абубекерова, АльбінаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Аналіз моделей життєвих циклів проєктів інформатизації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Пелех, ОксанаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Бізнес-моделі, що сприяють підвищенню екологічної відповідальності бізнесу в сучасних умовах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Дражнер, ДаніілМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Виклики розвитку діджитал маркетингу в сфері медичних послуг(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Максимчук, АндрійМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Використання клієнтської аналітики на освітніх програмах для формування маркетингової пропозиції(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Крупник, КатеринаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Використання інноваційних цифрових технологій в електронній торгівлі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Бозуленко, ОленаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Використання інтернет-маркетингу в діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Данькова, Дар'яМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Вплив соціальних мереж на вибір користувача(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Філіпович, ОлександраМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.