Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Subject "conference materials"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Advantages and challenges of digital marketing(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Holomb, V.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item The essence and forms of international commerce(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Novik, I.; Pererva, P.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item The international market of logistics services and the place of Ukraine(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Borzenko, O.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Invisible data: what the HEI management knows?(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Сhala, Nina; Pichyk, Kateryna; Poddenezhnyi, Oleksandr; Voropai, OlhaМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Post-war innovative and investment development of Ukrainian agriculture(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Shubravska, O.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.