Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Subject "digital-маркетинг"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Digital-маркетинг в сфері управління персоналом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Баєва, А.; Заколодяжна, М.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Ключові фактори ефективності контекстної реклами як інструменту digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Балук, Надія; Басій, Наталія; Дайновський, ЮрійМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.