Кафедра зв'язків із громадськістю

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 134
  • Item
    Публічність як феномен суспільної системи та його відображення у медіапросторі
    (Наукова столиця, 2024) Сусська, Ольга
    Матеріали доповіді учасника ХX Ювілейної Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку соціологічної теорії. Суспільна динаміка, соціальна взаємодія та соціологічні дослідження в умовах війни", м. Київ, 1-2 грудня 2023 року.
  • Item
    III науково-практична конференція "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ : тези доповідей
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Сусська, Ольга; Коник, Дмитро; Тітаренко, Ірина
    У збірнику представлені наукові доповіді учасників ІІІ науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів" (м. Київ, 24 травня 2024 року). Для наукових працівників, викладачів, аспірантів і студентів, які навчаються за спеціальністю 061. Журналістика (освітньо-наукова програма: "Зв’язки з громадськістю"), а також широкого кола читачів, хто цікавиться питаннями трансформації та удосконалення зв’язків з громадськістю, розвитком сучасної науки в галузі соціальних комунікацій.
  • Item
    Принципи використання штучного інтелекту у сфері зв'язків з громадськістю
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Зінченко, Алла
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Використання комунікаційних кампаній для сприяння інтеграції внутрішньо переміщених осіб до приймаючих громад
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Коник, Дмитро
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    PR: питання етики під час війни
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Королько, Валентин
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Використання студентами ChatGPT та інших технологій штучного інтелекту: погляд 10 кращих університетів світу
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Мельник, Анатолій
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Практичні аспекти зв'язків з громадськістю у цифрову добу в Україні та світі
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Севастюк, Аліна
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Журналістська етика перед викликами кризових ситуацій
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Сусська, Ольга
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Особливості політичних комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів в Україні
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Тітаренко, Ірина
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Ключові аспекти ефективної комунікації в бізнесі: виклики та можливості сьогодення
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Титарчук, Ірина
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Рецепція іміджу у предметних сферах гуманітарних наук: перспектива синтезу наукового поняття на основі концепції культурної багатоукладності
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Щербина, Віктор
    Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
  • Item
    Аналітичний звіт щодо дослідження організаційної культури "Публічна служба в Україні: Ваша точка зору"
    (2023) Алюшина, Наталія; Бондар Тетяна; Бурдін, Я.; Вершигора, Н.; Ганюков, О.; Дмитрук, Дмитро; Дурнєв, Олександр; Зінченко, Алла; Левцун, Олександр; Марушкевич, Ю.; Нехаєнко, Оксана; Олійник, А.; Рукомеда Роман
    Мета опитування – визначити параметри організаційної культури на публічній службі, з’ясувати її переваги та недоліки, а також відслідкувати еволюцію цінностей і поведінкових установок публічних службовців для подальшого підвищення ефективності публічної служби.
  • Item
    Звіт за результатами аналізу найкращих практик бізнесу з економічного уповноваження жінок під час повномасштабної російської війни проти України
    (ООН Жінки, 2023) Саприкіна, Марина; Зінченко, Алла; Гондюл, Олександра
    Метою проведеного дослідження було виявлення ефективних практик бізнесу з економічного уповноваження жінок під час повномасштабної війни в Україні та формування рекомендацій для стимулювання бізнесу до впровадження таких практик з урахуванням Принципів розширення прав і можливостей жінок (WEPs).
  • Item
    "Образ суспільства" та його трансформації в умовах гібридної війни
    (Фенікс, 2023) Сусська, Ольга
    Mатеріали доповіді учасника Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Сучасні загрози глобальній та регіональній безпеці", м. Одеса, 29 жовтня 2023 року.
  • Item
    Інтерпретація динаміки змін суспільних настроїв у соціологічних дослідженнях
    (Наукова столиця, 2023) Сусська, Ольга
    Матеріали доповіді учасника ХIX Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку соціологічної теорії: Війна, насильство та суспільні порядки", 16-17 грудня 2022 року, м. Київ.
  • Item
    Сталий розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції України
    (Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2023) Зінченко, Алла
    Матеріали доповіді учасника Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація системи міжнародних відносин в умовах російсько-української війни" (до дня спротиву окупації Автономної республіки Крим та м. Севастополя) 23 лютого 2023 року.
  • Item
    Роль медіаграмотності у боротьбі з інфодемією
    (2023) Чайкун, Еллен
    Ця стаття містить якісний аналіз, який має намір висвітлити питання боротьби з неправдивою інформацією. Переглянуто матеріали щодо боротьби з феноменом надмірного поширення фейкових новин, проаналізовано наукову літературу з доказовими практиками. Мета. Систематичний огляд літератури для виявлення нових практик проти фейкових новин. Більшість досліджень зосереджені на навчанні інформаційної грамотності в боротьбі з фейковими новинами. Ця стаття спрямована на обговорення таких практик для визначення їхньої ефективності. Методологія. Було проведено систематичний огляд літератури, 32 статті, надруковані у 2020–2022 рр, з метою отримання відомих практик. Після категоризації практик було проведено якісний аналіз. Наукова новизна. Цифрова медіаграмотність є новою ареною для реалізації стратегій боротьби з фейковими новинами. Тема актуальна через те, що ми живемо у час інформаційних революцій. Поточні дебати все ще точаться навколо стратегій інформаційної грамотності для подолання фейкових новин. Тема зберігається і буде розвиватися в науковій літературі. У сучасному суспільстві необхідні додаткові дослідження з цієї теми, щоб надати практикам ефективні стратегії. Висновки. Роль інформаційної грамотності у суспільстві досі залишається відкритою дискусією, але існує консенсус відносно того, що медіа повинні брати участь у партнерстві та бути частиною мультидисциплінарного підходу. Потрібно використовувати мультидисциплінарний підхід, адже феномену поширення надмірної кількості інформації фейкових новин не можна протистояти одним рішенням. Немає сумнівів, що явище інфодемії поширюється з кожним днем, тому світ повинен об’єднатися, щоб зробити людей грамотними, які б вміли відрізняти правдиву інформацію від фейкової, а також розуміти різницю між новинами та просто думками для кращого споживання медіаконтенту.
  • Item
    Проблема інформаційного імунітету та викликів інфодемії
    (2023) Чайкун, Еллен
    Ця стаття присвячена вивченню проблеми інформаційного імунітету та викликів інфодемії. Дослідження проведено на основі аналізу наукової літератури і статистичних даних. У статті розглядаються концептуальне визначення інформаційного імунітету, причини та наслідки його порушення, а також виклики, які постають у сучасному світі внаслідок інфодемії. Інформаційний імунітет є важливим елементом захисту людини від негативних впливів інформації, що можуть спричинити шкоду здоров’ю, психологічний дискомфорт, а також вплинути на формування світогляду та поведінки. У статті представлено сучасні технології і методи захисту від шкідливої інформації, а також запропоновано шляхи підвищення рівня інформаційної грамотності населення. Також розглядаються передумови розвитку критичного мислення у суспільстві, такі як демократія, зрозуміла система прийняття рішень та дезорієнтація, стабільність і трансформація, моноканальність інформування та мультиканальність, багатобічність, діалогічність, інтерактивність. У висновках надано огляд ментальних запобіжників, таких як суб’єктність, індивідуальна картина світу, активна комунікативна поведінка. Ми поставили таке дослідницьке запитання: які відповідні контрзаходи потрібні для боротьби з інфодемією та які заходи для підвищення інфоімунітету? Дослідження мало на меті визначити інфодемічні виклики та стратегію боротьби з ними. Наявну літературу було проаналізовано за допомогою методів якісного дослідження, зосереджених на механізмі, впливі та протистоянні інфодемії.
  • Item
    Аналіз (специфіка) інформаційного наповнення газети "33-й канал" під час російсько-української війни
    (2023) Чайкун, Еллен
    Сучасні українські газети набувають особливого значення в аспекті розкриття мовних механізмів формування образу українського суспільства в міжнародному інформаційному просторі. Газета "33-й канал" стала об’єктом дослідження, оскільки своєю популярністю викликає підвищений інтерес до себе. Наукова новизна роботи полягає у вивченні специфіки наповнення газети "33-й канал", що висвітлювала різні події війни, застосуванні тематичної класифікації під час аналізу матеріалів через їх кількісний аналіз. У статті проаналізовано й досліджено тематичну структуру статей восьми тижневих випусків періодичного видання "33-й канал" (з 24 лютого 2022 року до 24 травня 2022 року). За допомогою кількісного аналізу було здійснено тематичну класифікацію статей. Також було з’ясовано сутність поняття "газетний заголовок". Розглянуто використання у заголовках статей газети "33-й канал" лексично-стилістичних засобів, що може служити відображенням соціальної реальності опублікованого матеріалу, встановити закономірність відтворення дійсності під час війни у регіональній пресі на прикладі цієї газети. У дослідженні використано метод контент-аналізу, а також аналіз стилістичних особливостей заголовків, який необхідний під час опису заголовків. Дослідження проводилося з друкованим варіантом газети. Результати дослідження показали, що журналістські публікації відображають об’єктивну дійсність регіону Вінниччини. У заголовках газети було виявлено наявність емоційно забарвленої лексики, застосування історизмів. Виявлено, що специфіка газетно-публіцистичного стилю газети – особлива експресивність. Моніторинг газетних публікацій проводився з метою аналізу інформаційного забезпечення мешканців регіону. На основі отриманих результатів відображено дані у відсотковому обсязі публікацій на різні теми в регіональній пресі під час війни.
  • Item
    Символізація як процес та інструмент масової комунікації
    (2023) Сусська, Ольга
    Стаття присвячена розгляду процесу символізації в сучасному медіапросторі. Проаналізовано погляди соціологів, культурологів, антропологів на створення смислів та їх інтерференцію у масовій комунікації, яка складає значну частину сучасного соціокультурного середовища. Картина світу, яку відтворює сучасне соціокультурне середовище, може визначатись як комплекс інтегральних типологічних характеристик культури. Розгортання комунікативних стосунків в сучасному світі невід’ємне від існування медіакомунікативного простору і не можливе без усвідомлення і дослідження мультикультуральних засад комунікації, які останнім часом привертають увагу соціологів мас-медіа, соціальних психологів, антропологів та культурологів. Якщо в гуманітарній культурі система знань будується на необхідності опанування причинно-наслідковими зв’язками, то в новому культурному типі особистості її взаємодія із суспільством є результатом випадкового, стихійного накопичення розрізнених елементів, які транслює та пропонує глобальний медіапростір. Сучасна людина відкриває для себе навколишній світ за законами випадку, в процесі спроб та помилок, сукупність її знань визначається статистично, вона черпає їх з новин мас-медіа, відомостей, здобутих з інтернет-мереж, й лише накопичивши певний обсяг інформації індивід починає знаходити в ній приховані структури. Процес символізації є одним з найцікавіших для дослідника масової комунікації. Система образної візуалізації, інтерпретацій випадковостей, які проте з часом стають суттєвими; навіть фрагментарні знання, складаючись у єдину картину за принципом мозаїки, формують структури свідомості. Досить щільно підігнані одне до одного, вони створюють компактний, з певним внутрішнім значенням, простір смислів. Творцями, провідниками та дизайнерами цієї "мозаїчної" культури є в сучасному світі засоби масової комунікації.