061 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: Журналістика
Browse
Recent Submissions
Item Українське телебачення в ключові періоди незалежності: російський контент, пропаганда і фейки(2024) Бойчук, Христина; Панін, ЮрійМетою роботи є створення мультимедійного проєкту для YouTube про українське телебачення в ключові періоди незалежності.Item Вимушена евакуація після 24 лютого 2022: життя за кордоном і повернення в Україну крізь призму спільного досвіду виїзду в Європу(2024) Вакулюк, Марія; Федченко, ЄвгенМетою проєкту є простежити, як досвід перебування в евакуації за кордоном під час війни і повернення після цього в Україну, повпливав на життя, сприйняття світу та психологічний стан героїнь фільму.Item Висвітлення у світових медіа питання постачання важкої зброї Україні(2024) Гаврюшова, Вікторія; Федченко, ЄвгенМетою дослідження є виявлення особливостей висвітлення теми надання важкої зброї Україні в провідних міжнародних онлайн-виданнях.Item Вплив російсько-української війни на контент електронних медіа у період з 24.02.2022 по 24.02.2023(2024) Кліницький, Денис; Дейниченко, РусланМета дослідження полягає у виявленні та аналізі ключових змін у контенті українських електронних медіа під впливом російсько - української війни протягом періоду від 24 лютого 2022 р оку до 24 лютого 2023 р оку.Item Інструменти журналістики під час війни: OSINT та GeoINT(2024) Кононученко, Віталій; Горностай, КатеринаОсновною метою написання цієї роботи на тему "Інструменти журналістики під час війни: OSINT та GeoINT" є дослідити, а також описати ці інструменти, зрозуміти, які інструменти для OSINT та GeoInt-аналізу використовуються сьогодні у контексті російсько-української війни, а також краще зрозуміти як вони працюють та каталогізувати їх.Item Використання онлайн-платформ підрозділами Збройних Сил під час війни: аналіз комунікаційних підходів, практик та контенту(2024) Мусієвський, Владислав; Орлова, ДаріяМетою цієї роботи є дослідити, які саме комунікаційні підходи застосують підрозділи під час використання онлайн-платформ, а також який контент вони на них публікують. Контент-аналіз допоможе краще зрозуміти та ідентифікувати комунікаційні підходи під час використання онлайн-платформ, наративи, які можуть просуватись підрозділами тощо.Item Українські реаліті-шоу та їх роль у формуванні гендерних стереотипів в умовах війни: на прикладі шоу "Супермама"(2024) Писаренко, Вікторія; Орлова, ДаріяРеаліті-шоу – це один із популярних телевізійних жанрів, який успішно функціонує в умовах сучасних реалій. З кожним роком кількість таких програм у світі лише збільшується. А тому будь-який жанр, який займає настільки великий простір у культурі, заслуговує на вивчення, щоб зрозуміти, як він став таким масовим та які можливі наслідки цього явища.Item Технології штучного інтелекту в практиці виявлення фейкових новин»(2024) Сюйва, Євген; Романюк, ВікторіяМетою даної роботи є дослідження впливу технологій штучного інтелекту на процес виявлення фейкових новин. Подібне дослідження дозволить не лише розкрити потенційні можливості, а й зазначити обмеження та виклики, що виникають у контексті боротьби з дезінформацією.Item Робота конвергентного ньюзруму під час висвітлення російсько-української війни(2024) Твардовська, Аліна; Федченко, ЄвгенМета дослідження полягає в теоретичному опрацюванні виникнення та розвитку поняття мультимедійності та конвергентності, а також у практичному виявленні змін у сучасних українських конвергентних ньюзрумах та закордонних під час російсько-української війни.Item Російська дезінформація про євроатлантичну інтеграцію України після 24 лютого 2022 року в українському медіапросторі(2024) Фірак, Сергій; Романюк, ВікторіяМета дослідження: визначення наявності повідомлень із ознаками російської дезінформації про євроатлантичну інтеграцію Украї ни після 24 лютого 2022 року в обраних українських медіа, їх систематизація, визначення ключових наративів.Item Вплив повномасштабної війни на ринок українських подкастів(2023) Чиж, Дар’я; Орлова, ДаріяМета дослідження: з’ясувати, яким чином автори подкастів та медіа змінили тематику подкастів після 24-го лютого, дослідити тенденції розвитку аудіального медіа, аналітику прослуховувань та зміну аудиторії українських подкастів загалом на основі аналізу рейтингових авторських та медіа подкастів.Item Висвітлення російсько-української війни у польських онлайн-медіа(2023) Шаріпов, Олександр; Дейниченко, РусланМета дослідження – дослідити та порівняти у часовому просторі, як польські національні медіа репрезентують учасників та події російсько-української війни у своїх матеріалах з 2022 року.Item Репрезентація українців у російських серіалах 2000-х(2023) Проц Анастасія; Романюк, ВікторіяМета дослідження - кількісно проаналізувати як російська влада зображала українців в серіалах 2000-х. Виокремити основні маркери для репрезентації та прослідкувати самовизначення українців у серіалі через згадки про Україну.Item Особливості роботи українських воєнних кореспондентів в умовах воєнного стану (період з 24-го лютого 2022 року - до 1 травня 2023 року)(2023) Олійник, Тетяна; Дуцик, ДіанаМетою цього дослідження є з’ясування того, які є особливості роботи воєнних кореспондентів в Україні під час воєнного стану, з якими обмеженнями, проблемами та безпековими гарантіями зіштовхуються журналісти.Item Сприйняття вразливого контенту молоддю(2023) Науменко, Катерина; Орлова, ДаріяМета дослідження — дослідити, як молоді люди, віком від 21 до 35 років сприймають вразливий контент під час повномасштабного вторгнення. Дослідження спрямоване на виявлення особливостей сприйняття молоддю інформації, що стосується вразливих ситуацій, зокрема під час війни та зрозуміти їх реакції на такий контент.Item Подкасти, як інструмент для формування спільнот навколо медіа(2023) Круглій, Ольга; Дуцик, ДіанаМета дослідження: дослідити вплив подкастів на формування спільнот, та з’ясувати, як українські медіа трансформують зв’язок з аудиторією, через творення спільнот за допомогою подкастів.Item Конспірологічне мислення в розповсюдженні дезінформації про пандемію COVID-19 та війну проти України російськими медіа(2023) Козлова, Олександра; Романюк, ВікторіяМи прагнемо дослідити глибшу природу російської дезінформації її можливі наслідки для суспільного дискурсу, політичну стабільність і міжнародні відносини за допомогою контент-аналізу у третьому розділі.Item Як українські журналісти розслідують воєнні злочини Росії після 24 лютого 2022 року(2023) Когут, Софія; Тарадай, Дар’яМета дослідження – проаналізувати та описати способи й методи розслідування воєнних злочинів, які використовують й сформували українські журналісти, мотивацію медійників, пояснити причини надання переваги одним темам і посереднього висвітлення інших, схарактеризувати відмінність ролі журналіста від діяльності правоохоронних органів, а також запропонувати подальші кроки для вдосконалення українських журналістських розслідувань воєнних злочинів армії РФ.Item Проросійські наративи у серіалах російського виробництва(2023) Кіщук, Іван; Федченко, ЄвгенЗгідно з вищенаведеними аспектами, метою дослідження є аналіз російських серіалів у трендах українського YouTube на предмет наявності у них проросійських наративів та гіпотетичний вплив цих наративів на українців.Item Використання прийомів клікбейту в українській журналістиці(2023) Гоголь, Катерина; Дейниченко, РусланЦе дослідження має на меті заповнити прогалину щодо того, як українські журналісти розуміють поняття клікбейту, чи вбачають у ньому маніпуляцію та фейк, як представники сфери медіа загалом ставляться до використання методів клікбейту у ЗМІ, чи вважають його необхідним, та який наразі існує інструментарій щодо привернення уваги читачів до публікацій ЗМІ. Крім цього, дослідження має виявити закономірності та тенденції пов’язані з популяризацією медіаконтенту в Україні.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »