D5Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Recent Submissions
Item Маркетингова стратегія просування криптовалютних проектів(2025) Воробйов, Кирил; Курило, ЛюдмилаМета дослідження – аналіз і узагальнення особливостей маркетингових стратегій просування криптовалютних проєктів та розробка ефективних підходів до їх позиціонування на ринку, з урахуванням сучасних тенденцій, конкурентного середовища та регуляторних обмежень.Item Бренд-маркетинг та його вплив на поведінку споживача(2025) Трояновська, Злата; Могилова, МаринаМета дослідження: визначити напрями до удосконалення бренд-маркетингу бренду у pet-food сегменті на основі отриманих даних із проведених досліджень споживчої поведінки та розробка практичних пропозицій для удосконалення бренд-маркетингу бренду.Item Формування бренду закладів вищої освіти(2025) Токарєв, Владислав; Пічик, КатеринаМета дослідження – дослідити теоретико-методичні засади формування бренду ЗВО, проаналізувати чинники, що впливають на формування бренду НаУКМА, та розробити рекомендації щодо його посилення в комунікації з цільовими аудиторіями.Item Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах воєнного стану(2025) Теренчук, Роман; Боднар, ОльгаМетою є дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо формування маркетингової діяльності підприємства ТОВ "Голден Тайл" в післявоєнний період.Item Генеративні моделі машинного навчання як інструмент персоналізації маркетингових комунікацій(2025) Сливко, Павло; Чала, НінаМета дослідження — вивчення теоретико-методичних засад і надання практичних рекомендацій використання генеративних моделей машинного навчання як інструменту персоналізації маркетингових комунікацій на базі ТОВ "Юадженсі".Item Розвиток спортивного маркетингу в Україні(2025) Шененко, Максим; Храпкіна, ВалентинаМета дослідження – дослідження теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо формування ефективної маркетингової стратегії у спортивній індустрії України.Item Використання інструментів бізнес-аналітики для оптимізації маркетингової товарної політики веганської продукції(2025) Шаповал, Світлана; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо використання інструментів бізнес-аналітики для оптимізації маркетингової товарної політики веганських брендів на прикладі підприємства ТОВ "Бюро вин".Item Системне просування бренду Lotus Home: стратегія та шляхи вдосконалення(2025) Рогоман, Дар’я; Курило, ЛюдмилаМета дослідження - узагальнення основних аспектів та підходів до стратегії просування бренду Lotus Home, оцінки її ефективності та розробки рекомендацій щодо вдосконалення цієї стратегії в умовах сучасного цифрового середовища.Item Розробка стратегії маркетингових комунікацій для просування видавництва(2025) Прозоровська, Вікторія; Ковшова, ІринаМетою роботи є розробка ефективної стратегії маркетингових комунікацій для просування новоствореного видавництва ТОВ "Гліммер" з урахуванням особливостей ринку видавничої діяльності.Item Вплив штучного інтелекту на персоналізацію та поведінку споживачів у контексті цифрового маркетингу(2025) Москаленко, Павло; Курило, ЛюдмилаМета дослідження: обґрунтувати можливості підвищення ефективності персоналізованого маркетингу шляхом впровадження рішень на основі штучного інтелекту та розробити практичні рекомендації для компаній у сфері медичного сервісу на прикладі IVMED Family Agency.Item Особливості побудови маркетингової стратегії на підприємстві(2025) Малиш, Дарина; Пічик, КатеринаМета магістерської роботи полягає в обґрунтуванні теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства на прикладі діяльності ТОВ "Сільпо-Фуд".Item Стратегія діджитал-маркетингу на ринку послуг здоров’я та краси(2025) Макаревська, Валерія; Могилова, МаринаМета роботи – дослідити теоретико-методичні засади, сформувати та обґрунтувати практичні рекомендації щодо розробки та покращення стратегії діджитал-маркетингу підприємства.Item Вплив маркетингових інновацій на конкурентоспроможність автомобільної індустрії(2025) Кириченко, Леонід; Сидоренко, ОксанаМета роботи — дослідити вплив маркетингових інновацій на конкурентоспроможність в автомобільній індустрії та розробити рекомендації щодо їх використання для запуску нового автомобільного бренду.Item Інтернет-маркетинг в діяльності підприємства(2025) Козісь, Максим; Курило, ЛюдмилаМетою дослідження є аналіз та оцінка ролі інтернет-маркетингу у розвитку сучасних підприємств, визначення ефективності його інструментів та формування рекомендацій щодо їхнього застосування з метою досягнення бізнес-цілей.Item Особливості масштабування стартапу в інноваційній екосистемі (на прикладі Aimap)(2025) Десна, Анастасія; Чала, НінаМетою роботи є дослідження теоретико-методичних основ масштабування стартапів у контексті розвитку інноваційних екосистем, розробка та обґрунтування практичних рекомендацій щодо ефективного масштабування компанії Aimap в умовах української інноваційної екосистеми.Item Формування маркетингової стратегії підприємства(2025) Бухтєєва, Тетяна; Храпкіна, ВалентинаМета роботи: дослідити теоретико-методичні засади формування маркетингової стратегії підприємства, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації̈ щодо формування маркетингової стратегії з урахуванням особливостей роботи на В2В та В2С ринках.Item Вплив гейміфікації на залучення та утримання клієнтів у B2C та B2B сегментах(2025) Богославець, Андрій; Курило, ЛюдмилаМетою дослідження є розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо використання гейміфікації як інструменту залучення та утримання клієнтів у B2C та B2B сегментах бізнесу.Item Переваги застосування нейромаркетингу в діяльності підприємств(2025) Богачук, Сергій; Сидоренко, ОксанаМета дослідження – визначити переваги застосування нейромаркетингових технологій у діяльності підприємств та оцінити їхній вплив на ефективність маркетингових стратегій.Item Формування бренду підприємства шляхом інтегрованих маркетингових комунікацій (на прикладі ТОВ "Житомирський м'ясокомбінат")(2025) Баранов, Антон; Боднар, ОльгаМетою даного дослідження є аналіз та розробка ефективних підходів до формування бренду підприємства шляхом інтегрованих маркетингових комунікацій. У фокусі дослідження знаходиться діяльність ТОВ "Житомирський м’ясокомбінат", яке є одним із провідних виробників м’ясної продукції в Україні.Item Формування маркетингової комунікаційної стратегії компанії на основі споживчого досвіду (на прикладі ринку зубних паст)(2024) Задко, Катерина; Пічик, КатеринаМетою даної дипломної роботи є дослідження та аналіз процесу формування маркетингової комунікаційної стратегії компанії на основі споживчого досвіду. Основним фокусом дослідження є ринок зубних паст, який виступає прикладом для розуміння та застосування концепцій споживчого досвіду у маркетинговій комунікації.