D3 Менеджмент

Permanent URI for this collection

Освітня програма: "Менеджмент"

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 181
  • Item
    Управління фінансово-майновим станом підприємства на прикладі ТОВ СП "Нібулон"
    (2025) Єфіменко, Альона; Могилова, Марина
    Мета випускної кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо управління фінансово-майновим станом ТОВ СП "Нібулон" для підвищення його фінансової стійкості та ефективності діяльності.
  • Item
    Система управління персоналом підприємства
    (2025) Вдовиченко, Світлана; Романченко, Наталія
    Мета дослідження – вивчити теоретичні та методичні основи, а також розробити й обґрунтувати практичні рекомендації щодо удосконалення системи управління персоналом на підприємстві.
  • Item
    Розробка стратегії забезпечення конкурентоспроможності незалежного медіа на прикладі The Kyiv Independent
    (2025) Цапро, Дмитро; Боднар, Ольга
    Мета дослідження – розробити науково обґрунтовану стратегію забезпечення конкурентоспроможності незалежного медіа на основі аналізу діяльності The Kyiv Independent, з урахуванням специфіки його фінансування, інформаційної політики, ринкового позиціонування та викликів сучасного медіаринку.
  • Item
    Маркетингове управління діяльністю підприємства
    (2025) Сизоненко, Яна; Гавриленко, Тетяна
    Мета кваліфікаційної роботи - дослідження теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингового управління діяльністю підприємства.
  • Item
    ESG-стратегія в системі управління підприємством (на прикладі IDS Ukraine)
    (2025) Швидун, Анастасія; Гуменна, Олександра
    Метою даної роботи є дослідити теоретичні та практичні основи формування ESG-стратегії в межах "IDS Ukraine", розробити шляхи удосконалення цієї стратегії з оцінкою їхньої ефективності.
  • Item
    Механізм управління персоналом підприємства
    (2025) Шевчук, Ксенія; Романченко, Наталія
    Мета дослідження: провести теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо управління персоналом підприємства.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю підприємства
    (2025) Пилипенко, Олена; Боднар, Ольга
    Метою роботи є аналіз існуючих практик управління конкурентоспроможністю на прикладі "Montage-Service- Brunner GmbH", визначення основних проблем, розробка рекомендацій щодо вдосконалення стратегій, які сприятимуть забезпеченню стабільності й розвитку підприємства та впровадження інструментів, що спрямовані на вдосконалення ринкової спроможності.
  • Item
    Операційний менеджмент підприємства на прикладі МП ТОВ "Бінго"
    (2025) Плохотнюк, Маргарита; Бутар, Ірина
    Метою дослідження є проведення аналізу операційного менеджменту підприємства; на основі отриманої інформації визначити проблеми діяльності та сформувати пропозиції щодо впровадження вдосконалення операційної діяльності МП ТОВ "Бінго".
  • Item
    Розробка стратегії управління розвитком компанії
    (2025) Морозов, Владислав; Бурбело, Наталія
    Мета дослідження - глибокий аналіз теоретичної та практичної складової стратегічного управління, сутності стратегічного управління, його підходів та основних інструментів. Важливо розробити науково обґрунтовану стратегію управління розвитком компанії "АТБ-Маркет" на основі сучасних підходів стратегічного менеджменту та проведеного аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства.
  • Item
    Управління формуванням конкурентних переваг компанії сфери аудиторських та консалтингових послуг на прикладі EY Ukraine
    (2025) Мейш, Марія; Пріб, Катерина
    Мета дослідження: розробити нові конкурентні переваги компанії та вдосконалити наявні шляхом проведення оцінки ефективності, на основі узагальнення теоретичних засад, внутрішнього дослідження та аналізу підходів до управління формуванням конкурентних переваг компаній у сфері аудиторських та консалтингових послуг для максимізації рівня конкурентоспроможності установи в умовах нестабільності.
  • Item
    Розвиток потенціалу компанії сфери аудиторських послуг
    (2025) Малиновська, Анастасія; Пріб, Катерина
    Мета дослідження – дослідження процесів розвитку потенціалу компанії сфери аудиторських послуг, визначення ключових факторів, що впливають на її конкурентоспроможність, та обґрунтування шляхів удосконалення діяльності в умовах сучасних викликів.
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
    (2025) Кисіль, Анастасія; Боднар, Ольга
    Мета дослідження – виокремити найдієвіші сучасні підходи та інструменти для управління маркетинговою діяльністю і розробка відповідних рекомендацій для підвищення ефективності результатів благодійного фонду "Благомай".
  • Item
    Управління операційною діяльністю підприємства
    (2025) Кондратик, Ольвія; Гавриленко, Тетяна
    Метою дослідження вивчення теоретико-метоличних основ та розробка практичних рекомендацій щодо управління операційною діяльністю.
  • Item
    Організація маркетингових досліджень на підприємстві
    (2025) Клос, Святослав; Пріб, Катерина
    Метою цього дослідження є всебічне вивчення поняття маркетингових досліджень, обґрунтування напрямків та методичних аспектів для удосконалення маркетингових досліджень підприємства "Вест Вайн".
  • Item
    Управління економічним потенціалом підприємства на прикладі ПрАТ "ВФ Україна"
    (2025) Кашуба, Ірина; Могилова, Марина
    За мету поставлено розробити рекомендації щодо покращення управління економічним потенціалом ПрАТ "ВФ Україна" для підвищення його ефективності, базуючись на вивчених принципах і підходах, виявлення проблем в діяльності підприємства.
  • Item
    Забезпечення конкурентоспроможності компанії в динамічних умовах ринку
    (2025) Іващенко, Анна; Бурбело, Наталія
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідити теоретико-методичні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємства в динамічних умовах ринку, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності компанії.
  • Item
    Управління розвитком брендів підприємства (на прикладі ПрАТ "Оболонь")
    (2025) Горбаренко, Марія; Гавриленко, Тетяна
    Мета дослідження: дослідження теоретико-методичних засад управління розвитком бренду підприємства та надання практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку бренду підприємства.
  • Item
    Інноваційний менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі компанії Lenovo)
    (2025) Гаврилюк, Олександра; Романченко, Наталія
    Метою цієї роботи є аналіз інноваційного менеджменту як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємства на прикладі компанії "Lenovo".
  • Item
    Управління рекламною діяльністю підприємства
    (2025) Фролов, Валентин; Козченко, Ярослав
    Метою управління рекламною діяльністю є забезпечення цілеспрямованого, скоординованого та ефективного процесу організації рекламної роботи підприємства, з метою формування позитивного іміджу, підвищення впізнаваності бренду, стимулювання збуту продукції або послуг та досягнення стратегічних і тактичних цілей підприємства на конкурентному ринку.
  • Item
    Соціально-психологічні методи управління діяльністю підприємства
    (2025) Бражник, Анастасія; Бутар, Ірина
    Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних і обґрунтування прикладних аспектів розвитку соціально-психологічних методів управління персоналом.