Кафедра мультимедійних систем
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра мультимедійних систем by Author "Афонін, Андрій"
Now showing 1 - 20 of 22
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація презентацій за допомогою скрайбінгу(2021) Філоненко, Михайло; Афонін, АндрійУ наш час електронні презентації стали однією з форм вираження думок. Головна їх мета – розкриття певної інформації, проте їх ефективність може вимірюватися не лише об’єктивними чинниками. Одна з частин презентації – правильне враження, яке вона має залишити, і не останню роль у цьому враженні відіграють анімації. Ця робота розкриває тему створення анімацій "відмальовки", тобто імітації поступового проявлення зображення так, як це відбувається під час рисування або малювання. Така анімація робить картинки динамічними та привертає увагу до презентації, що стимулює краще засвоєння матеріалу презентації.Item Алгоритми ML для рекомендації персоналізованого мультимедійного контенту на основі вподобань і поведінки користувачів(2024) Чернова, Єлизавета; Афонін, АндрійМета даного проекту дослідити наявні алгоритми для створення рекомендаційних систем і проаналізувати можливості їх використання, їх плюси і недоліки а також створити веб застосунок яким буде надавати користувачам рекомендації щодо перегляду фільмів з допомогою рекомендаційної систему використовуючи набуті в ході теоретичного дослідження знання.Item Використання доповненої реальності в електронній комерції(2023) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійМета даної роботи полягає у дослідженні та аналізі технології візуалізації об’єктів у реальному світі - доповненої реальності (AR) та висвітленні її переваг у реалізації застосунків для електронної комерції.Item Дослідження впливу компонентів дизайну користувацького інтерфейсу на поведінку користувачів: розробка та тестування дизайну(2025) Бачинська, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі досліджено вплив ключових візуальних елементів користувацького інтерфейсу (UI) на поведінкові метрики користувачів, таких як час виконання задач, рівень конверсії та когнітивне навантаження. Актуальність дослідження визначена зростаючими вимогами до ергономічності та зручності цифрових систем у контексті розвитку напрямів взаємодією людини і комп’ютера (Human-Computer Interaction, HCI), когнітивної інформатики та ергономіки. Об’єктом дослідження є веб-інтерфейс як складна система взаємодії людини з комп’ютером, а предметом — взаємозв’язок між його візуальними характеристиками та поведінковими реакціями користувачів. У практичній частині проведено редизайн веб-застосунку із застосуванням результатів дослідження, що було підтверджено шляхом опитування користувачів. Методологічна база включає аналіз теоретичних засад, емпіричне дослідження, розробку оновленого дизайну та юзабіліті-тестування. Отримані результати демонструють ефективність системного підходу до оптимізації UI/UX, сприяючи підвищенню ергономічності, продуктивності та якості користувацького досвіду, що може бути використано для подальшого вдосконалення інтерфейсних рішень у галузі інформаційних технологій.Item ЗD графіка в електронній комерції(2023) Ходаківська, Надія; Афонін, АндрійЦя робота має на меті дослідити вплив 3D-графіки на електронну комерцію та переваги, які вона приносить галузі. Аналізуючи тематичні дослідження і шляхи розвитку, буде досліджено, як технологія 3D-моделювання змінила спосіб представлення та продажу продуктів онлайн. Крім того, буде детальніше розглянуто проблеми, з якими стикаються компанії, що впроваджують 3D-графіку в електронну комерцію, і те, як вони можуть їх подолати. Також на прикладі буде розглянуто імплементацію 3D-моделі на веб-сторінку, що на практиці доведе, що цілком легко додати таку технологію у свій проект, наприклад, інтернет магазин, і, що важливо, не складно її підтримувати. У практичній частині буде використано такі інструменти як застосунок для 3D-моделювання Blender i JavaScript фреймворк WebGL.Item Засоби покращення взаємодії людей з когнітивними порушеннями з вебзастосунками(2025) Яковенко, Єлизавета; Афонін, АндрійМетою роботи є дослідження особливостей взаємодії людей із когнітивними порушеннями з вебзастосунками, аналіз існуючих рішень у сфері цифрової доступності, а також розробка та проведення оцінки ефективності інтерфейсу сайту туристичних послуг, адаптований до потреб таких користувачів.Item Масштабування та розміщення віртуальних 3D об’єктів в реальному просторі за допомогою AR(2025) Петренко, Єлизавета; Афонін, АндрійМетою даної роботи є розробка проєкту доповненої реальності, що містить певний набір 3D-моделей, а також імплементація АR-моделі на вебсторінку з каталогом меблів з можливістю передивлятися, розміщувати та масштабувати моделі меблів за допомогою технології доповненої реальності.Item Обробка Аудіо (Розробка еквалайзера для цифрових звукових робочих станцій)(2021) Ставровський, Михайло; Афонін, АндрійЦя курсова робота досліджує цифрову обробку аудіо у вигляді процесу еквалізації. Розроблено додаток еквалайзер на основі фреймворку JUCE та описаний процес його розробки.Item Проектування та реалізація методів взаємодії на основі жестів у мультимедійних програмах, таких як безконтактні інтерфейси, для підвищення взаємодії та контролю користувачів(2024) Черніков, Андрій; Афонін, АндрійУ цій роботі описано реалізацію програми розширення для браузера на основі технології розпізнавання жестів, яка надає безконтактний інтерфейс для медіаплеєру YouTube та уможливлює жестову взаємодію між користувачем та обчислювальним пристроєм.Item Процедурна генерація віртуальних світів у ігровій індустрії(2023) Сурженко, В’ячеслав; Афонін, АндрійМета цієї кваліфікаційної роботи – розглянути поняття віртуальних світів, процедурної генерації та популярні методи для генерації. Також порівняти їх між собою, обравши один для подальшої реалізації як застосунка.Item Проєктування та розробка цифрового застосунку, орієнтованого на людей похилого віку, для покращення доступності та соціальної взаємодії(2025) Бернацька, Ольга; Афонін, АндрійУ даній кваліфікаційній роботі передбачається проєктування застосунку для аудиторії людей похилого віку. Метою роботи є подолання перешкод до цифровізації шляхом впровадження нових рішень у дизайні інтерфейсів та функціональності. Застосунок реалізовує такі принципи, як вбудовані асистивні інструменти, централізована структура та навігація, налаштування дизайну інтерфейсів під потреби користувача, які спрямовані на покращення взаємодії літніх людей з цифровими застосунками з метою забезпечити інклюзивність та доступність цифрового середовища. Результати роботи підтверджують ефективність запропонованих методів і демонструють можливість їхнього впровадження у цифрові рішення та поліпшення інклюзивності існуючих застосунків.Item Розробка алгоритму оцінки інклюзивності мобільних застосунків(2023) Гопцій Дар’я; Афонін, АндрійМетою даної роботи є створення загального алгоритму перевірки елементів інтерфейсу мобільних застосунків на відповідність задовільному рівню доступності для користувачів з різними формами інвалідності.Item Розробка веб-застосунку для аналізу та ідентифікації подібних шахових позицій із застосуванням методів інформаційного пошуку(2025) Яценко, Марина; Афонін, АндрійУ роботі розглядається проблема пошуку подібних шахових позицій у великих базах даних зіграних партій. Запропоновано підхід, що базується на кодуванні позицій у розширену нотацію з урахуванням як статичних, так і динамічних характеристик. Це дозволяє застосовувати методи інформаційного пошуку та використовувати алгоритм BM25 для оцінки релевантності. Результатом виконання роботи є повноцінний веб-застосунок, який забезпечує збереження, перегляд, видалення та пошук шахових партій, можливість знаходити подібні шахові позиції методамиінформаційного пошуку з використанням бібліотеки Apache Lucene.Item Розробка генератора колірної палітри для людей з вадами зору(2023) Гуза Марія-Валерія; Афонін, АндрійМета дослідження: огляд рішень для забезпечення колірної доступності, розробка вебзастосунку з генерацією колірної палітри, перевіркою контрастного коефіцієнта між кольорами та симуляцією різних типів колірної сліпоти, що допоможе дизайнерам та розробникам створювати доступні колірні поєднання для будь-якої людини.Item Розробка застосунку для здорового харчування з системою рекомендацій на базі Core ML: ефективність інтеграції локальних моделей у мобільні HealthTech-рішення(2025) Лиса, Анастасія; Афонін, АндрійУ даній роботі детально досліджено рекомендаційні системи, їх класифікації, механізми роботи та поширену проблему холодного старту. Проведено аналіз популярних сервісів, які використовують рекомендаційні системи. Окрім цього, у роботі розглянуто інструменти для розробки мобільних додатків для iOS, а також реалізовано HealthTech-застосунок Dish, що надає рекомендації рецептів на основі локальної ML-моделі. У першому розділі проаналізовано теоретичні основи створення рекомендаційних систем, їх види та принципи роботи, а також проблему холодного старту. У другому розділі описано технології та інструменти що були використанні під час створення мобільного додатку. У третьому розділі наведено практичну реалізацію застосунку для здорового харчування, включаючи побудову рекомендаційної системи, збереження даних та створення користувацького інтерфейсу. Результатом роботи є функціональний застосунок для iOS, що надає індивідуальні рекомендації рецептів на основі вподобань користувачів. Це доводить можливість ефективного впровадження локальних ML моделей у мобільні рішення.Item Розробка системи Node-based Workflow для автоматизації вирішення задач з використанням великих мовних моделей (LLM)(2025) Процап, Дмитрій; Афонін, АндрійУ цій роботі розглядається розробка системи Node-Based Workflow для автоматизації вирішення задач із використанням великих мовних моделей (LLM). Система дозволяє користувачам створювати комплексні сценарії у графічному інтерфейсі шляхом поєднання вузлів, що виконують різні операції. Робота містить огляд існуючих рішень у сфері node-based підходів та інтеграцій LLM, аналіз архітектури та розробку власного підходу, що поєднує зручність налаштування та гнучкість створених сценаріїв. Також створене рішення значно спрощує інтеграцію із зовнішніми системами і дозволяє проводити маніпуляції із файлами всередині створених сценаріїв.Item Розробка спеціалізованого веб-редактора резюме з автоматизованим аналізом(2020) Пірог, Руслана; Афонін, АндрійКурсова робота містить у собі аналіз типів інтелектуальних асистентів та детальний опис принцип роботи Grammarly. Проведений аналіз веб- редакторів резюме та визначено ключовий функціонал необхідний для прототипу. Описано реалізацію власного веб-додатку з детальним описом використаних технологій.Item Розробка інклюзивного бібліотечного веб-ресурсу з елементами каталогізації(2025) Малашок, Наталія; Афонін, АндрійКваліфікаційна робота зосереджується на створенні вебзастосунку для бібліотечної системи, що буде забезпечувати доступність для широкої групи користувачів. Особлива увага приділена реалізації широкого спектру налаштувань доступності. Функціональність застосунку забезпечує можливості пошуку, перегляду та взаємодії з бібліотечним каталогом, а також функції потрібні для роботи працівника бібліотеки. Розробка реалізована з використанням React для клієнтської частини та Node.js для серверної частини. Мета – розробка інклюзивного вебресурсу для бібліотеки, який спрямований на подолання бар'єрів доступності та забезпечує рівноправного доступу до інформації для всіх користувачів. У кваліфікаційній роботі проведено аналіз предметної області та існуючих рішень, описано функціональні можливості розробленого застосунку, а також розглянуто використані технології та заходи із забезпечення доступності.Item Система допомоги в виборі вибіркових дисциплін(2023) Ткаченко, Андрій; Афонін, АндрійМетою цієї роботи є розробка алгоритму системи рекомендації навчальних дисциплін для студентів, які визначають набір вибіркових дисциплін на певний навчальний період, задля спрощення процесу прийняття такого рішення та полегшення вибору з урахуванням особистих критеріїв і характеристик, а також зважаючи на вибір інших студентів. Такий алгоритм допоможе студентам обирати набір дисциплін, які задовольняють їхні потреби та запобігти проблемам невдалого вибору.Item Тривимірний простір веб-дизайну: Computer Vision(2021) Жулкевський, Владислав; Афонін, АндрійУ цій роботі досліджується вплив технологічних рішень на досвід користувачів. Для того, щоб прийняти рішення щодо оновлення сторінки, відбувається розпізнавання емоції людини в конкретний момент часу з використанням Computer Vision та машинного навчання. За допомогою отриманої інформації генеруються нові елементи на сторінці (шрифт, кольори, картинки і т.д.) та переформатовується сама сторінка відповідно до настрою цієї людини. В результаті цієї курсової роботи, буде отримано інструмент, який надаватиме змогу аналізувати емоції відвідувачів веб сайту і використовувати їх для покращення UI/UX застосунків та зміни поведінки користувачів не тільки в майбутньому, а робити це динамічно в реальному часі.