075 Маркетинг
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Маркетинг"
Browse
Browsing 075 Маркетинг by Author "Воропай, Ольга"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Використання карти шляху клієнта (Customer Journey Map або CJM) в макретингу(2020) Шпилько, Катерина; Воропай, ОльгаМетою дослідження є пошук переваг використання методу Customer Journey Map (CJM) для аналізу поведінки споживача під час процесу здійснення рішення про купівлю товару.Item Вплив концепції свідомої моди на комплекс маркетингу виробників одягу (на прикладі компанії "H&M Group")(2021) Лещенко, Вероніка; Воропай, ОльгаМетою дипломної роботи є вивчення ефективності застосування заходів сталого розвитку та їх вплив на комплекс маркетингу компанії "H&M Group".Item Застосування інструментів маркетингу для просування HR бренду компанії(2020) Зленко, Олексій; Воропай, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є визначення аналіз поточного стану бренду роботодавця компанії "FS Ukraine" та формування рекомендацій для його покращення з використанням авторського інструменту Candidate Journey та створенням алгоритму побудови пропозиції цінності для співробітників компанії.Item Розробка системи інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку рішень Smart City(2021) Струк, Анастасія; Воропай, ОльгаМетою роботи є створення системи інтегрованих маркетингових комунікацій в рамках концепції розвитку "розумного міста" у м. Києві.Item Роль соціальних медіа у взаємодії зі споживачем (на прикладі б'юті-бару G.Bar)(2020) Рожнова, Юлія; Воропай, ОльгаМетою магістерської роботи є аналіз поточної комунікаційної стратегії G.Bar, а також розроблення пропозицій щодо підвищення показників ефективності взаємодії зі споживачами мережі б'юті барів G.Bar.Item Соціальні медіа як платформа для продажу товарів на ринку взуття(2021) Перцова, Аліна; Воропай, ОльгаМета дослідження полягає у здійсненні цілісного аналізу соціальних медіа як каналу збуту, виявлення ефективності збуту в мережі Instagram, як каналу збуту.Item Соціальні медіа як платформа для продажу товарів на ринку взуття(2022) Перцова, Аліна; Воропай, ОльгаМета дослідження полягає у здійсненні цілісного аналізу соціальних медіа як каналу збуту, виявлення ефективності збуту в мережі Instagram, як каналу збуту.Item Формування маркетингової політики компанії з Урахуванням концепції свідомої моди(2023) Булана, Дарина; Воропай, ОльгаОсновна мета дослідження – оцінити вплив концепції свідомої моди на формування маркетингової політики підприємства та надати рекомендації щодо ефективного впровадження свідомої моди в маркетингову політику українських виробників одягу.