Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 1 by Title
Now showing 1 - 20 of 226
Results Per Page
Sort Options
Item The cooperative component of enterprise interoperability in the manufacturing sphere(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Feng, KejiaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Determination of consumer motives using the algebra of expressions during marketing research of innovative goods(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Zozulov, O.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Effective staff motivation in times of crisis(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Barda, K.; Pozniak, O.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Enhancing methodological aspects of evaluation, monitoring, and control systems for enterprise investment activities(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Le, YanМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Functional resilience characteristics of agro-economic systems(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Pugachov, M.; Hutorov, A.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Ghost kitchens як сучасний феномен у громадському харчуванні та конкуренція з традиційними ресторанами(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Янч, О.; Будна, Ю.; Островська, Г.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Jakość usług medycznych(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Artiukhina, M.; Zadorożna, N.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Marketing management as a tool to affect business performance(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Tarasovych, LiudmylaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item MOST-аналіз як інструмент менеджменту сучасної організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Рибалко-Рак, Леся; Кужель, Наталія ; Загуба, А.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Patterns of the enterprise's organizational transformations under increasing market environment volatility conditions(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Yang, YingbinМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Relationship between competence and skills in the context of the digital economy(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Markovych, IrynaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Some ways of applying the sustainable development approach in the strategic management of the company(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Oleksiienko, R.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Strategic directions development of PJSC "Kkyivstar"(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Syaska, OlenaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item The development tendencies of modern marketing in the conditions of digitalization(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Bulyk, OksanaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item The impact of financial market regulators on transfer pricing strategies of corporations(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Mukan, AndriiМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item The influence of martial status on the transformation of modern management practices at Ukrainian enterprises(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Kopchak, Yu.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item The role of strategic open innovation capabilities in achieving sustainable competitive advantage of a company(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Lazarenko, Y.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Аналіз конкурентного середовища промислового підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Алексеєва, ЛарисаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Аналіз та визначення концепту "людський ресурс" у наукових дослідженнях(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бочарова, Н.; Яровий, І.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Антикризова стратегія управління фінансовим станом підприємства: сутність та особливості(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Борисова, С.; Ільїн, В.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.