Browse
Recent Submissions
Item Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Храпкіна, Валентина; Пічик, КатеринаУ виданні представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", яка відбулася 17-19 квітня 2024 року, підготовлені за такою науковою проблематикою: новітні парадигми розвитку менеджменту та маркетингу; стратегічний менеджмент і маркетинг в умовах змін; інновації та підприємництво як основа економічного зростання країни; сучасні стратегії та інструментарій управління персоналом; тренди інноваційно-інвестиційного розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення; корпоративна культура та соціальна відповідальність бізнесу в умовах трансформацій; логістичний та проєктний менеджмент: інструментарій сучасності; менеджмент міжнародного бізнесу в умовах економіки відновлення; Digital-маркетинг; цифрові інструменти ефективного функціонування бізнесу. Матеріали друкуються в авторській редакції. У матеріалах максимально зменшено втручання в обсяг та структуру матеріалів. Автори несуть відповідальність за достовірність інформації.Item Імпакт-підприємництво як противага КСВ і відповідь на глобальні виклики(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бедій, НазарМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Методи та інструменти формування соціальної відповідальності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Борщ, Т.; Бурбело, НаталіяМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Корпоративний світ України: види господарських товариств та аспекти ефективного управління(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бочарова, Надія; Даниленко, К.; Самойлова, В.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Етапи становлення соціальної відповідальності в міжнародному менеджменті та її сучасний стан(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Варава, Влада; Білявська, ЮліяМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Місце корпоративної культури в системі управління персоналом бізнес-організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Волшукова, А.; Єдинак, ВолодимирМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Корпоративна культура в умовах трансформацій: ключові аспекти та оцінювання ефективності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Даниленко, ОленаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Особливості соціального партнерства в сфері міжнародної економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Дюжев, Віктор ; Подрез, Ольга ; Коваленко, В.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Види соціальної відповідальності в управлінні персоналом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Леонтенко, ОльгаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Вплив конфліктів на рівень корпоративної культури компанії(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Лозова, Оксана ; Пертель, І.; Конотопов, І.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Трансформація корпоративної культури в закладах ресторанного господарства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Мороз, В.; Шаповалова, ІнессаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Забезпечення стійкості національної енергосистеми - соціальна відповідальність енергетичних бізнес корпорацій і розподіленої генерації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Микитенко, ВікторіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Корпоративна культура закладу охорони здоров'я як складова управління якістю медичного обслуговування(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ольховська, АнжелаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Становлення соціальної відповідальності вітчизняного бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Пилипенко, ОленаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Трансформація корпоративної культури та соціальної відповідальності в корпоративну соціальну відповідальність(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Резніченко, Ю.; Шаповалова, ІнессаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Соціальна відповідальність підприємства, як чинник його стійкого розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Сметанська, ІваннаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Корпоративна культура, як спосіб управління сучасним підприємством(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Солярик, ЯнаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Потенціал покращення управління освітньою організацією на основі корпоративної культури(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Стефанишин, ОксанаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Особливості формування корпоративної культури підприємств сфери електронних комунікацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Толкачова, Галина; Зубенко, Л.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Втілення принципів корпоративної соціальної відповідальності у діяльність вітчизняного бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Цимарно, Г.; Пилипенко, ОленаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.