Кіно-Театр. 2005. №6
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кіно-Театр. 2005. №6 by Author "Брюховецька, Лариса"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item В розпал ялтинського кіноліта(2005) Брюховецька, ЛарисаНайцікавіше в конкурсі — "Настроювач" Кіри Маратової, "Свої" Дмитра Месхієва та певною мірою "Статський радник" Пилипа Яновського. "Бій з тінню", "Піжмурки", "Ми помремо разом", "Нічний продавець" не додали чогось нового до палітри середньостатистичного російського фільму. Два українські конкурсні фільми — "Татарський триптих" і "Секонд хенд" — взагалі розчарували. Фестиваль, який фінансується міністерствами культури України і Росії, організатори втримали і цього разу — навантаження лягло на продюсера Сергія Аршинова, оскільки його колега, режисер і директор Ялтинської студії В. Пендраковський, цього року монтував свій фільм "Та, що біжить по хвилях". Як буде наступного літа, достеменної відповіді не було. Особливо в українців, яким гірко від бідності програми, від того, що кіно в країні занедбане і немає лідера, який би взявся його відродити, хоча творчих сил і бажання робити його — достатньо.Item Віртуоз стереотипів(2005) Брюховецька, Лариса"Кавоман" — на перший погляд, типова стрічка проекту "Любов — це...". Нічим особливим не примітна, старанно виконана проба пера. Разом з тим вона показова, як у своїх прагненнях робити безсюжетне кіно, так і в слабкості та причинах. Але чимось і вирізняється: дає привід поговорити про маніпулювання стереотипами кіно. Нездатність увійти в стосунки з життям, герметичність власного світу треба чимось компенсувати. Тож і доводиться "упаковувати" той світ у кіностереотипи... Разом з тим "Кавоман" засвідчує появу режисера значного творчого потенціалу. Аби тільки острах торкатися реального життя не став правилом, не призвів до самоізоляції.Item Олесь Санін фільмував на Кубі(2005) Брюховецька, ЛарисаЯк повідомив Олесь Санін кореспондентові газети "Без цензури", він разом із оператором Сергієм Михальчуком на приватні інвестиції (продюсер Валерій Боровик) знімав документальний фільм про Кубу. Куба зацікавила замовників як один з останніх оплотів комунізму. Був намір також зняти Фіделя Кастро, щоб дізнатись, що він думає про світ та про Україну зокрема. Але після того, як Президент України задекларував своє зобов'язання боротися з тоталітаризмом у Білорусії, на Кубі та в інших аналогічних країнах, Фідель Кастро відмовився зніматися. Щоправда, невідомо, чи український глядач побачить цей фільм. Однак приємно, що Олесь Санін повернувся до режисури, адже з його ім’ям чимало українців пов'язують сподівання на наступні кроки українського кіно.