Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 661
  • Item
    Economic and mathematical approaches to the organisation of rational feeding of pigs
    (2025) Voronetska, Iryna; Petrychenko, Oleksandr; Rossokha, Volodymyr; Yurchuk, Nataliya
    In the context of increasing demands for food security, production efficiency, and sustainable agricultural development, economic and mathematical approaches to organising rational pig feeding were becoming increasingly relevant as tools for making sound management decisions in the livestock sector. The aim of this article was to develop and substantiate economic and mathematical models and methods for optimising the pig feeding process, taking into account the biological needs of animals, the efficient use of feed resources, and the principles of sustainable development in the pig industry. The study used general and specific methods of economic analysis: monographic, analysis and synthesis, dialectical, statistical, and abstract-logical methods. The results presented an overview of pork production in the world and in Ukraine, particularly for the period 2015-2023. A monitoring of pork prices was conducted for January 2023-March 2025. The main directions for the development of feed production and optimisation of pig feeding were outlined to ensure sustainable development of the industry in large-scale, farm, and household operations. The principles for forming an optimised pig diet under high-performance production conditions were identified. Equations for optimising the diet based on nutrient composition and dry matter content were calculated. The permissible ranges of feed ingredients were determined considering pigs’ requirements for metabolisable energy, crude and digestible protein, amino acids (lysine, methionine + cystine, tryptophan), crude fiber, dry matter, calcium, and phosphorus. Optimisation of the feeding process made it possible to minimise the cost of the diet. For the grower group of pigs, the following feeding composition was recommended: wheat – 0.5 kg, barley – 0.3 kg, triticale – 0.3 kg, soybean meal – 0.481 kg, and Nutrimin premix – 0.068 kg. It was determined that the cost of the daily diet was UAH 16.09, or UAH 9.76 per 1 kg, and the diet was balanced in terms of nutrients and microelements.
  • Item
    Інтелектуалізація економічних систем: від реактивного управління до проактивної парадигми
    (Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025) Тарасюк, Михайло
    Матеріали доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2025).
  • Item
    Теорія ігор як інструмент моделювання державноуправлінських рішень
    (Магістр, 2014) Чала, Ніна
    Тези доповіді учасника XІV міжнародного наукового конгресу "Публічне управління ХХІ століття: від соціального діалогу до суспільного консенсусу".
  • Item
    Сучасні тенденції цифрових комунікацій у структурі управління маркетинговою стратегією компанії
    (2025) Гуменна, Олександра; Роєнко, Анна
    У статті досліджено й розкрито поняття цифрових комунікацій, їхню класифікацію, сучасні тренди, функції та ролі в структурі інтегрованої маркетингової стратегії комунікацій. Акцентовано увагу на потребі, яка виникла в бізнесу — формування узгоджених і взаємно підсилювальних комунікаційних дій в умовах цифрової економіки. Проаналізовано основні інструменти цифрових комунікацій: вебсайт, соціальні мережі та електронні розсилання. Наведено приклади їх використання, визначено переваги та обґрунтовано необхідність інтеграції з іншими елементами комунікаційної діяльності. Доведено, що цифрові канали комунікацій є дієвими засобами для побудови довготривалих відносин зі споживачами, підвищення лояльності та забезпечення результативності маркетингових стратегій.
  • Item
    Еволюція ESG: роль безпеки у стійкому розвитку бізнесу в умовах глобальних загроз
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гуменна, Олександра; Щур, Д.
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Платформізація як сучасний інструмент логістичного менеджменту компаній в умовах цифрових трансформацій
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія; Шкригун, Ю.
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Можливості інтеграції українських кластерів у виробничі ланцюги країн ЄC
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Чала, Ніна
    Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Тенденції розвитку рекламного ринку України
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущенко Антон; Козченко, Ярослав
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Григор, Евеліна
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Особливості стратегій контент-маркетингу в соціальних мережах
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ніколаєнко, Елеонора; Козченко, Ярослав
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Стратегії діджитал маркетингу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Романік Вікторія
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Синельник, Вікторія
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Фундаментальний зв'язок довіри та щирості у побудові особистого бренду
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Брагінець, Дмитро; Гуменна, Олександра
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Розвиток маркетингових стратегій: від "зеленого" брендингу до екосвідомого споживання
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Артемчук, Є.
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Деревинська, Єлизавета; Сербенівська, Аліна
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Ключові маркетингові виклики компаній під час виходу на ринок США
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Крагель, Ольга
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Системний підхід до формування бренду держави
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Систренський, Володимир
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стольницька, Анна; Волошин, Андрій
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Тарасенко, Поліна
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.
  • Item
    Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки
    (Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, Денис
    Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.