Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Economic and mathematical approaches to the organisation of rational feeding of pigs(2025) Voronetska, Iryna; Petrychenko, Oleksandr; Rossokha, Volodymyr; Yurchuk, NataliyaIn the context of increasing demands for food security, production efficiency, and sustainable agricultural development, economic and mathematical approaches to organising rational pig feeding were becoming increasingly relevant as tools for making sound management decisions in the livestock sector. The aim of this article was to develop and substantiate economic and mathematical models and methods for optimising the pig feeding process, taking into account the biological needs of animals, the efficient use of feed resources, and the principles of sustainable development in the pig industry. The study used general and specific methods of economic analysis: monographic, analysis and synthesis, dialectical, statistical, and abstract-logical methods. The results presented an overview of pork production in the world and in Ukraine, particularly for the period 2015-2023. A monitoring of pork prices was conducted for January 2023-March 2025. The main directions for the development of feed production and optimisation of pig feeding were outlined to ensure sustainable development of the industry in large-scale, farm, and household operations. The principles for forming an optimised pig diet under high-performance production conditions were identified. Equations for optimising the diet based on nutrient composition and dry matter content were calculated. The permissible ranges of feed ingredients were determined considering pigs’ requirements for metabolisable energy, crude and digestible protein, amino acids (lysine, methionine + cystine, tryptophan), crude fiber, dry matter, calcium, and phosphorus. Optimisation of the feeding process made it possible to minimise the cost of the diet. For the grower group of pigs, the following feeding composition was recommended: wheat – 0.5 kg, barley – 0.3 kg, triticale – 0.3 kg, soybean meal – 0.481 kg, and Nutrimin premix – 0.068 kg. It was determined that the cost of the daily diet was UAH 16.09, or UAH 9.76 per 1 kg, and the diet was balanced in terms of nutrients and microelements.Item Інтелектуалізація економічних систем: від реактивного управління до проактивної парадигми(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025) Тарасюк, МихайлоМатеріали доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інноваційні ідеї в економічній науці: пошуки вирішення сучасних проблем" (2025).Item Теорія ігор як інструмент моделювання державноуправлінських рішень(Магістр, 2014) Чала, НінаТези доповіді учасника XІV міжнародного наукового конгресу "Публічне управління ХХІ століття: від соціального діалогу до суспільного консенсусу".Item Сучасні тенденції цифрових комунікацій у структурі управління маркетинговою стратегією компанії(2025) Гуменна, Олександра; Роєнко, АннаУ статті досліджено й розкрито поняття цифрових комунікацій, їхню класифікацію, сучасні тренди, функції та ролі в структурі інтегрованої маркетингової стратегії комунікацій. Акцентовано увагу на потребі, яка виникла в бізнесу — формування узгоджених і взаємно підсилювальних комунікаційних дій в умовах цифрової економіки. Проаналізовано основні інструменти цифрових комунікацій: вебсайт, соціальні мережі та електронні розсилання. Наведено приклади їх використання, визначено переваги та обґрунтовано необхідність інтеграції з іншими елементами комунікаційної діяльності. Доведено, що цифрові канали комунікацій є дієвими засобами для побудови довготривалих відносин зі споживачами, підвищення лояльності та забезпечення результативності маркетингових стратегій.Item Еволюція ESG: роль безпеки у стійкому розвитку бізнесу в умовах глобальних загроз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гуменна, Олександра; Щур, Д.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Платформізація як сучасний інструмент логістичного менеджменту компаній в умовах цифрових трансформацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія; Шкригун, Ю.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Можливості інтеграції українських кластерів у виробничі ланцюги країн ЄC(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Чала, НінаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Тенденції розвитку рекламного ринку України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущенко Антон; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Григор, ЕвелінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості стратегій контент-маркетингу в соціальних мережах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ніколаєнко, Елеонора; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Стратегії діджитал маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Романік ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Синельник, ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фундаментальний зв'язок довіри та щирості у побудові особистого бренду(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Брагінець, Дмитро; Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток маркетингових стратегій: від "зеленого" брендингу до екосвідомого споживання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Артемчук, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Деревинська, Єлизавета; Сербенівська, АлінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Ключові маркетингові виклики компаній під час виходу на ринок США(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Крагель, ОльгаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до формування бренду держави(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Систренський, ВолодимирМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стольницька, Анна; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Тарасенко, ПолінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.