Кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Теорія ігор як інструмент моделювання державноуправлінських рішень(Магістр, 2014) Чала, НінаТези доповіді учасника XІV міжнародного наукового конгресу "Публічне управління ХХІ століття: від соціального діалогу до суспільного консенсусу".Item Сучасні тенденції цифрових комунікацій у структурі управління маркетинговою стратегією компанії(2025) Гуменна, Олександра; Роєнко, АннаУ статті досліджено й розкрито поняття цифрових комунікацій, їхню класифікацію, сучасні тренди, функції та ролі в структурі інтегрованої маркетингової стратегії комунікацій. Акцентовано увагу на потребі, яка виникла в бізнесу — формування узгоджених і взаємно підсилювальних комунікаційних дій в умовах цифрової економіки. Проаналізовано основні інструменти цифрових комунікацій: вебсайт, соціальні мережі та електронні розсилання. Наведено приклади їх використання, визначено переваги та обґрунтовано необхідність інтеграції з іншими елементами комунікаційної діяльності. Доведено, що цифрові канали комунікацій є дієвими засобами для побудови довготривалих відносин зі споживачами, підвищення лояльності та забезпечення результативності маркетингових стратегій.Item Еволюція ESG: роль безпеки у стійкому розвитку бізнесу в умовах глобальних загроз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гуменна, Олександра; Щур, Д.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Платформізація як сучасний інструмент логістичного менеджменту компаній в умовах цифрових трансформацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія; Шкригун, Ю.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Можливості інтеграції українських кластерів у виробничі ланцюги країн ЄC(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Чала, НінаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Тенденції розвитку рекламного ринку України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущенко Антон; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості визначення каналів та інструментів digital-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Григор, ЕвелінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Особливості стратегій контент-маркетингу в соціальних мережах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ніколаєнко, Елеонора; Козченко, ЯрославМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Стратегії діджитал маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волошин, Андрій; Романік ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Синельник, ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Фундаментальний зв'язок довіри та щирості у побудові особистого бренду(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Брагінець, Дмитро; Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Розвиток маркетингових стратегій: від "зеленого" брендингу до екосвідомого споживання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Артемчук, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Роль маркетингової стратегії у діяльності громадської організації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Деревинська, Єлизавета; Сербенівська, АлінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Ключові маркетингові виклики компаній під час виходу на ринок США(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Гриджук, Ірина; Крагель, ОльгаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Системний підхід до формування бренду держави(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Систренський, ВолодимирМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Взаємодія бренд та перфоманс маркетингу в умовах цифрової трансформації бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Стольницька, Анна; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Оцінка ефективності маркетингу в соціальних мережах як інструменту розвитку бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Храпкіна, Валентина; Тарасенко, ПолінаМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Вибір методології управління проєктами в умовах кризової економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Пічик, Катерина; Гуцул, ДенисМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Галузеві особливості оцінки бізнесу ринковим підходом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Могилова, МаринаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item CloudEARTHi Conference 2025 "Innovation for a Sustainable Future: Integrating Technology, Education, and Cross-Sector Collaboration for a Competitive Economy and Equitable Society" : book of abstracts, Wrocław, Poland, 09.06 - 11.06.2025(2025)Матеріали доповіді учасників конференції "Innovation for a Sustainable Future: Integrating Technology, Education, and Cross-Sector Collaboration for a Competitive Economy and Equitable Society", Вроцлав, Польща, 09.06 - 11.06.2025 р. Співорганізаторами цієї конференції виступили Центр аналітики та бізнес-моделювання сталого розвитку та кафедра менеджменту, маркетингу та підприємництва НаУКМА.